Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Система нарахування рейтингових балів та критерії оцінювання знань студентів

Оцінювання рівня знань студентів проводиться за модульно-рейтинговою системою. По закінченні вивчення навчальної дисципліни студент може набрати максимально 100 балів, у тому числі:

 

№ з/п Види робіт. Критерії оцінювання знань студентів Бали рейтингу Макси-мальна к-ть балів
Модуль 1
1. Бали поточної успішності за участь у семінарських заняттях і критерії оцінки (у тому числі СРС – від 0 до 1 бала) Від 0-3 1*3=3
  · розгорнутий, вичерпний виклад змісту питання; · повний перелік необхідних для розкриття змісту питання категорій та законів; · правильне розкриття змісту категорії та законів, механізму їх взаємозв’язку і взаємодії; · здатність здійснювати порівняльний аналіз різних теорій, концепцій, підходів та самостійно робити логічні висновки і узагальнення, знання історії створення таких теорій та еволюції поглядів їх представників; · уміння користуватись методами наукового аналізу економічних явищ, процесів і характеризувати їх риси та форми виявлення; · демонстрація здатності висловлення та аргументування власного ставлення до альтернативних поглядів на дане питання; · використання актуальних фактичних та статистичних даних, матеріалів останніх подій в економічній та фінансовій сфері в країні та за її межами; · знання необхідних законів і нормативних матеріалів України, міжнародних та міждержавних угод, обов’язкове посилання на них під час розкриття питань; · активна участь в обговоренні дискусійних і проблемних питань теми семінару.  
  · порівняно з відповіддю на найвищий бал не зроблено розкриття хоча б одного-двох пунктів, указаних вище (якщо вони потрібні для вичерпного розкриття питання); · при розкритті змісту питання в цілому правильно за зазначеними вимогами все ж таки студентом допущені помилки під час використання цифрового матеріалу, посилання на конкретні історичні періоди та факти, неточності у формулюванні термінів і категорій, проте з допомогою викладача він швидко орієнтується і знаходить правильні відповіді; · студент не бере участі в обговоренні проблемних питань семінару.  
  · порівняно з відповіддю на найвищий бал не зроблено розкриття трьох чи більше пунктів, указаних вище (якщо вони потрібні для вичерпного розкриття питання); · одночасно мають місце два чи більше типів недоліків, які окремо характеризують критерії оцінки ”задовільно”; · у відповіді відсутні належні докази і аргументи, зроблені висновки не відповідають загальноприйнятим, хибні; · характер відповіді дає підставу стверджувати, що студент неправильно зрозумів суть питання чи не знає правильної відповіді; · допущені грубі помилки і студент не може їх виправити.  
  · студент відсутній на занятті; · студент не приймав участь в обговоренні питань семінару.  
  · відпрацьоване семінарське заняття через пропуск з поважних причин у повному обсязі  
  · відпрацьоване семінарське заняття через пропуск з поважних причин у повному обсязі з неточностями у відповідях  
  · відпрацьоване семінарське заняття через пропуск з поважних причин у неповному обсязі з неточностями у відповідях  
  · відпрацьоване семінарське заняття через пропуск без поважних причин у повному обсязі  
  · відпрацьоване семінарське заняття через пропуск без поважних причин у неповному обсязі з неточностями у відповідях  
  · пропущене семінарське заняття невідпрацьоване  
3. Критерії оцінки практичних робіт (у тому числі СРС – від 0 до 1 бала) Від 0-3 2*3=6
  · практична робота виконана у зазначений термін (за розкладом), у повному обсязі, без помилок і зарахована  
  · практична робота виконана у зазначений термін (за розкладом), у повному обсязі, зарахована, але має незначні зауваження  
  · практична робота виконана у неповному обсязі, та (або) при наявності значних помилок, і зарахована при умові її доопрацювання, та (або) повторне виконання не зарахованої практичної роботи  
  · практична робота виконана з порушенням терміну з поважних причин у повному обсязі без помилок  
  · практична робота виконана з порушенням терміну з поважних причин у повному обсязі, але має незначні зауваження  
  · практична робота виконана з порушенням терміну без поважних причин  
  · практична робота не виконана, або не зарахована  
4. Індивідуальна науково-дослідна робота Від 0-15 балів
4.1 Написання реферату Від 0-12 балів
  · поглиблене розкриття проблеми, відображення власної позиції  
  · обґрунтоване розкриття проблеми  
  · реферат суто компілятивного рівня    
4.2 Доповідь на науковій конференції з тематики дисципліни за рівнями: Від 0-15 балів
  · в академії  
  · всеукраїнській  
  · міжнародній  
4.3 Публікація з тематики дисципліни Від 0-15 балів
  · стаття, яка відповідає вимогам ВАК України  
  · стаття, опублікована в зарубіжному науковому виданні  
  · тези  
Контрольна робота Від 0-32
6. Модульний контроль. Модульний контроль проводиться в письмовій формі за окремими варіантами Від 0-44
  Встановлено 3рівніскладності завдань. 1. Перший рівень (завдання 1) – завдання із вибором відповіді – тестові завдання. Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в картці тестування записана правильна відповідь (тести 1-10) 10*2=20
  2. Другий рівень (завдання 2) – завдання із вибором відповіді – тестові завдання складнішого характеру Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в картці тестування записана правильна відповідь (тести 11-15). 5*3=15
  3. Третій рівень (завдання 3) – практичні завдання з повним розв’язком і поясненням одержаних відповідей. В цих завданнях треба записати формули для розрахунків, послідовні та логічні дії всіх розрахунків і зробити обґрунтовані висновки. Якщо потрібно, то слід проілюструвати розв’язання завдання схемами, графіками, таблицями. 2*4,5=9
· Разом балів
Заохочувальні бали
· Активна участь у дискусії з проблемних питань теми лекції +2
· Подача власного матеріалу, прикладів до лекційного матеріалу викладача +2
· Додатково виконане науково-дослідне завдання(наукова стаття, тези) +8 балів
· Участь у конкурсі студентських наукових робіт: +7
- в академії +5
- всеукраїнському, міжнародному +7
· Перемога в конкурсі студентських наукових робіт: +10
- в академії +8
- всеукраїнському, міжнародному +10
· Участь в олімпіаді: +8
- в академії +6
- всеукраїнському, міжнародному +8
· Перемога в олімпіаді: +10
- в академії +8
- всеукраїнському, міжнародному +10
· Участь у роботі студентської наукового гуртка за тематикою дисципліни +5
· Участь у науково-дослідній роботі кафедриза тематикою дисципліни +12
7. Екзамен До 100 балів
Встановлено 3 рівніскладності завдань. 1. Перший рівень (завдання 1) – завдання із вибором відповіді – тестові завдання. Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в картці тестування записана правильна відповідь. 20 балів
2. Другий рівень (завдання 2) – завдання з короткою відповіддю. Завдання з короткою відповіддю вважається виконаним правильно, якщо студент дав вірні визначення, посилання, тлумачення, короткі коментарі. 30 балів
3. Третій рівень (завдання 3) – практичні завдання з повним розв’язком і поясненням одержаних відповідей. В цих завданнях треба записати формули для розрахунків, послідовні та логічні дії всіх розрахунків і зробити обґрунтовані висновки. Якщо потрібно, то слід проілюструвати розв’язання завдання схемами, графіками, таблицями. 50 балів
         


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. FX /незадовільно/ 35-59 балів
  4. I. Актуалізація знань учнів
  5. I. Контроль і закріплення знань учнів
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  12. I. Контроль, корекція та закріплення знань.




Переглядів: 310

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.