Оцінювання рівня знань студентів проводиться за модульно-рейтинговою системою. По закінченні вивчення навчальної дисципліни студент може набрати максимально 100 балів, у тому числі:
№ з/п
| Види робіт.
Критерії оцінювання знань студентів
| Бали рейтингу
| Макси-мальна к-ть балів
|
|
|
|
|
Модуль 1
|
1.
| Бали поточної успішності за участь у семінарських заняттях і критерії оцінки
(у тому числі СРС – від 0 до 1 бала)
| Від 0-3
| 1*3=3
|
| · розгорнутий, вичерпний виклад змісту питання;
· повний перелік необхідних для розкриття змісту питання категорій та законів;
· правильне розкриття змісту категорії та законів, механізму їх взаємозв’язку і взаємодії;
· здатність здійснювати порівняльний аналіз різних теорій, концепцій, підходів та самостійно робити логічні висновки і узагальнення, знання історії створення таких теорій та еволюції поглядів їх представників;
· уміння користуватись методами наукового аналізу економічних явищ, процесів і характеризувати їх риси та форми виявлення;
· демонстрація здатності висловлення та аргументування власного ставлення до альтернативних поглядів на дане питання;
· використання актуальних фактичних та статистичних даних, матеріалів останніх подій в економічній та фінансовій сфері в країні та за її межами;
· знання необхідних законів і нормативних матеріалів України, міжнародних та міждержавних угод, обов’язкове посилання на них під час розкриття питань;
· активна участь в обговоренні дискусійних і проблемних питань теми семінару.
|
| |
| · порівняно з відповіддю на найвищий бал не зроблено розкриття хоча б одного-двох пунктів, указаних вище (якщо вони потрібні для вичерпного розкриття питання);
· при розкритті змісту питання в цілому правильно за зазначеними вимогами все ж таки студентом допущені помилки під час використання цифрового матеріалу, посилання на конкретні історичні періоди та факти, неточності у формулюванні термінів і категорій, проте з допомогою викладача він швидко орієнтується і знаходить правильні відповіді;
· студент не бере участі в обговоренні проблемних питань семінару.
|
| |
| · порівняно з відповіддю на найвищий бал не зроблено розкриття трьох чи більше пунктів, указаних вище (якщо вони потрібні для вичерпного розкриття питання);
· одночасно мають місце два чи більше типів недоліків, які окремо характеризують критерії оцінки ”задовільно”;
· у відповіді відсутні належні докази і аргументи, зроблені висновки не відповідають загальноприйнятим, хибні;
· характер відповіді дає підставу стверджувати, що студент неправильно зрозумів суть питання чи не знає правильної відповіді;
· допущені грубі помилки і студент не може їх виправити.
|
| |
| · студент відсутній на занятті;
· студент не приймав участь в обговоренні питань семінару.
|
| |
| · відпрацьоване семінарське заняття через пропуск з поважних причин у повному обсязі
|
| |
| · відпрацьоване семінарське заняття через пропуск з поважних причин у повному обсязі з неточностями у відповідях
|
| |
| · відпрацьоване семінарське заняття через пропуск з поважних причин у неповному обсязі з неточностями у відповідях
|
| |
| · відпрацьоване семінарське заняття через пропуск без поважних причин у повному обсязі
|
| |
| · відпрацьоване семінарське заняття через пропуск без поважних причин у неповному обсязі з неточностями у відповідях
|
| |
| · пропущене семінарське заняття невідпрацьоване
|
| |
3.
| Критерії оцінки практичних робіт
(у тому числі СРС – від 0 до 1 бала)
| Від 0-3
| 2*3=6
|
| · практична робота виконана у зазначений термін (за розкладом), у повному обсязі, без помилок і зарахована
|
| |
| · практична робота виконана у зазначений термін (за розкладом), у повному обсязі, зарахована, але має незначні зауваження
|
| |
| · практична робота виконана у неповному обсязі, та (або) при наявності значних помилок, і зарахована при умові її доопрацювання, та (або) повторне виконання не зарахованої практичної роботи
|
| |
| · практична робота виконана з порушенням терміну з поважних причин у повному обсязі без помилок
|
| |
| · практична робота виконана з порушенням терміну з поважних причин у повному обсязі, але має незначні зауваження
|
| |
| · практична робота виконана з порушенням терміну без поважних причин
|
| |
| · практична робота не виконана, або не зарахована
|
| |
4.
| Індивідуальна науково-дослідна робота
| Від 0-15 балів
|
|
4.1
| Написання реферату
| Від 0-12 балів
|
|
| · поглиблене розкриття проблеми, відображення власної позиції
|
| |
| · обґрунтоване розкриття проблеми
|
| |
| · реферат суто компілятивного рівня
|
| |
4.2
| Доповідь на науковій конференції з тематики дисципліни за рівнями:
| Від 0-15 балів
|
|
| · в академії
|
|
|
| · всеукраїнській
|
|
|
| · міжнародній
|
|
|
4.3
| Публікація з тематики дисципліни
| Від 0-15 балів
|
|
| · стаття, яка відповідає вимогам ВАК України
|
|
|
| · стаття, опублікована в зарубіжному науковому виданні
|
|
|
| · тези
|
|
|
| Контрольна робота
| Від 0-32
|
|
6.
| Модульний контроль. Модульний контроль проводиться в письмовій формі за окремими варіантами
| Від 0-44
|
|
| Встановлено 3рівніскладності завдань.
1. Перший рівень (завдання 1) – завдання із вибором відповіді – тестові завдання.
Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в картці тестування записана правильна відповідь (тести 1-10)
| 10*2=20
|
| 2. Другий рівень (завдання 2) – завдання із вибором відповіді – тестові завдання складнішого характеру
Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в картці тестування записана правильна відповідь (тести 11-15).
| 5*3=15
|
| 3. Третій рівень (завдання 3) – практичні завдання з повним розв’язком і поясненням одержаних відповідей.
В цих завданнях треба записати формули для розрахунків, послідовні та логічні дії всіх розрахунків і зробити обґрунтовані висновки. Якщо потрібно, то слід проілюструвати розв’язання завдання схемами, графіками, таблицями.
| 2*4,5=9
|
· Разом балів
|
|
Заохочувальні бали
|
· Активна участь у дискусії з проблемних питань теми лекції
| +2
|
· Подача власного матеріалу, прикладів до лекційного матеріалу викладача
| +2
|
· Додатково виконане науково-дослідне завдання(наукова стаття, тези)
| +8 балів
|
· Участь у конкурсі студентських наукових робіт:
| +7
|
- в академії
| +5
|
- всеукраїнському, міжнародному
| +7
|
· Перемога в конкурсі студентських наукових робіт:
| +10
|
- в академії
| +8
|
- всеукраїнському, міжнародному
| +10
|
· Участь в олімпіаді:
| +8
|
- в академії
| +6
|
- всеукраїнському, міжнародному
| +8
|
· Перемога в олімпіаді:
| +10
|
- в академії
| +8
|
- всеукраїнському, міжнародному
| +10
|
· Участь у роботі студентської наукового гуртка за тематикою дисципліни
| +5
|
· Участь у науково-дослідній роботі кафедриза тематикою дисципліни
| +12
|
7. Екзамен
| До 100 балів
|
|
Встановлено 3 рівніскладності завдань.
1. Перший рівень (завдання 1) – завдання із вибором відповіді – тестові завдання.
Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в картці тестування записана правильна відповідь.
| 20 балів
|
2. Другий рівень (завдання 2) – завдання з короткою відповіддю.
Завдання з короткою відповіддю вважається виконаним правильно, якщо студент дав вірні визначення, посилання, тлумачення, короткі коментарі.
| 30 балів
|
3. Третій рівень (завдання 3) – практичні завдання з повним розв’язком і поясненням одержаних відповідей.
В цих завданнях треба записати формули для розрахунків, послідовні та логічні дії всіх розрахунків і зробити обґрунтовані висновки. Якщо потрібно, то слід проілюструвати розв’язання завдання схемами, графіками, таблицями.
| 50 балів
|
| | | | |