Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ФОРМИ ПРОВЕДЕННЯ ТА ШКАЛА ОЦІНЮВАННЯ

Проведення індивідуально-консультаційної роботи рекомендовано у вигляді письмової роботи: есе, реферату. В разі незадовільної оцінки – у вигляді ситуативних завдань та усного опитування по питаннях винесених на індивідуально-консультаційну роботу.

Даний вид роботи оцінюється в певну кількість балів, які сумуються та в загальному визначають семестрову оцінку студента.

Шкала оцінювання знань студента та курсанта за результатами виконання індивідуально-консультаційної роботи:

для підготовки бакалаврів:

галузь знань 0304 «Право» напрям підготовки 6.030401 «Правознавство»;

галузь знань 0304 «Право» напрям підготовки 6.030402 «Правоохоронна діяльність» робота оцінюється за бальною шкалою:

· максимальну кількість балів за результатами виконання індивідуально-консультаційної роботи отримує студент або курсант, який показує глибоке розуміння суті поставленого питання, повністю висвітлює його та вміло веде дискусію з викладачем та студентами з приводу обраної теми, оперуючи отриманими в результаті дослідження знаннями та власними переконаннями;

· середню кількість балів за результатами виконання індивідуально-консультаційної роботи отримує студент або курсант, який грамотно розкриває суть поставлених питань, добре володіє термінологічним апаратом, але допускає незначні помилки та дещо невпевнено відстоює свою позицію по темі обраній для дискусії;

· 0 балів за результатами виконання індивідуально-консультаційної роботи отримує студент або курсант, який не знає суті поставлених питань, при викладенні матеріалу дослідження допускає грубі помилки та взагалі не відстоює свою думку, яку мав би сформулювати у результаті виконаної роботи.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Організація і проведення спортивних походів
  4. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  6. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  7. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  8. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  9. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  10. X. Оцінювання виробів та відбір їх на виставку.
  11. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  12. А) Заробітна плата її форми та системи.




Переглядів: 393

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЕРЕДМОВА | СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.