Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕРЕДМОВА

Індивідуально-консультаційна робота– це різновид форми навчального процесу. Під індивідуально-консультаційною роботою слід розуміти таку ж саму самостійну роботу студента за умови, що її виконання проходить під керівництвом викладача. В основі роботи лежить сукупність методів самостійного набуття знань, опрацювання та використання усної, письмової інформації, а також інформації Інтернету, для досягнення теоретичних та практичних цілей, але з допомогою та настановами викладача.

Індивідуально-консультаційна роботастудентів (курсантів) (далі студентів) в межах вивчення курсу “Державне (конституційне) право зарубіжних країн” передбачає: перегляд і опрацювання матеріалів лекцій, аналіз рекомендованої основної та допоміжної літератури, документів, іншої інформації, які розкривають питання винесені на семінарське заняття, а також зміст передбачених тематичним планом питань для індивідуального опрацювання, вивчення спеціальної літератури та законодавчого матеріалу України і зарубіжних країн.

Особливу увагу слід звернути на конспектування документів, які є правовими нормативними актами з проблем розвитку вітчизняної та зарубіжної науки.

Індивідуально-консультаційна робота включає в себе вивчення програмного матеріалу та вираження власної думки з приводу отриманої інформації під час лекційних, семінарських занять та самостійного опрацювання матеріалу. Цінність цієї форми полягає в тому, що знання набуті у процесі самостійної роботи переходять у суб’єктивне переконання, а це складає основу теоретичного мислення і практичної діяльності.

Ця важлива складова навчальної діяльності студента є також своєрідноюпідготовкою до підведення підсумку щодо рівня засвоєння знань студентом адже вона полягає у повторенні і закріплені всього теоретичного матеріалу, який вивчався протягом навчального року, аналіз розділів, чи тем які освоєні добре, а які гірше, виділення в конспектах лекцій тих місць, де теоретичний матеріал потребує доповнення.

Не менш важливу роль індивідуально-консультаційна робота відіграє у підготовці студента до контрольних робіт. Студентам належить проявити здібність самостійно підібрати літературу, узагальнити весь викладений матеріал, обґрунтувати свої висновки і дати повну відповідь на поставлені питання. Контрольна робота – це дзеркало рівня опанування програмним матеріалом, узагальнення логічного та творчого мислення студентів.

Формою контролю за виконанням індивідуально-консультаційної роботи під керівництвом викладача можуть бути:

· Ессе

· Реферат

З курсу “Державне (конституційне) право зарубіжних країн” студенту відводиться:

а) у рамках виконання індивідуально-консультаційної роботи:

для підготовки бакалаврів:

галузь знань 0304 «Право» напрям підготовки 6.030401«Правознавство» - 8 годин;

галузь знань 0304 «Право» напрям підготовки 6.030402 «Правоохоронна діяльність» - 5 годин

На основі вище зазначеного хотілося б зазначити, що тільки свідомий і сумлінний підхід до виконання індивідуально-консультаційної роботи є запорукою одержання студентом хороших знань, умінь, які потім можна застосувати в практичній діяльності.


Читайте також:

  1. І.Передмова
  2. Передмова
  3. ПЕРЕДМОВА
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. ПЕРЕДМОВА
  8. ПЕРЕДМОВА
  9. Передмова
  10. ПЕРЕДМОВА
  11. ПЕРЕДМОВА
  12. ПЕРЕДМОВА




Переглядів: 408

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
К.ю.н., доцент | ФОРМИ ПРОВЕДЕННЯ ТА ШКАЛА ОЦІНЮВАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.