Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Контроль за навколишнім середовищем

У пацієнтів, які постраждали від травматичних ушкоджень, надзвичайно легко розвивається переохолодження, особливо якщо є крововтрати. Тож запобігання гіпотермії є одним з найважливіших завдань.

Детальний огляд пацієнта

1. Проведіть оцінку важкості коми за допомогою шкали коми Глазго.

2. Перевірте, чи наявні неврологічні відхилення

 

Шкала коми Глазго
Реакція очей Відкриваються спонтанно
Відкриваються внаслідок вербальної команди
Відкриваються внаслідок больового стимулу
Відсутня
Голосова реакція Говорить/Орієнтується в питанні
Заплутане мовлення/Дезорієнтований
Недоречні слова
Незрозумілі звуки
Відсутня
Моторна реакція Виконує команди
Розуміє, де болить (цілеспрямований рух на больовий стимул)
Відсувається внаслідок больового стимулу
Патологічне згинання внаслідок больового стимулу
Патологічне розгинання внаслідок больового стимулу
Відсутня

 

3. Ретельно пропальпуйте череп на наявність болючості, западань, різаних ран.

4. Детально огляньте тіло – зніміть одяг, проте не забувайте про вплив зовнішнього середовища.

a. Проведіть термінову евакуацію усіх поранених з підозрами ушкоджень черепа.

b. Промацайте усе тіло, щоб виявити ушкодження.

c. Перевірте колір шкіри, спітніння, перфузію.

d. Перевірте, як відбувається дихання.

e. Перевірте життєві функції та, якщо це можливо, проведіть пульсоксиметрію.

f. Перевірте температуру тіла.

Евакуація

1. Якнайшвидше визначте рівень необхідної евакуації.

2. Подумайте про перевезення до найближчого підходящого закладу.

Продовження догляду

1. Регулярно перевіряйте стан пацієнта та стежте за загальною тенденцією.

2. Вводьте знеболюючі.

3. Вводьте антибіотики при будь-яких відкритих ранах згідно з місцевим протоколом.

4. Подумайте про особисті потреби та гігієну пацієнта (напр. уретральний катетер, харчування, догляд за ротовою порожниною).

5. Якщо можливо, перевертайте пацієнта кожні 2 години, щоб запобігти появі пролежнів.

6. Надавайте пораненому психологічну підтримку.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. III. Контроль знань
  11. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  12. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.




Переглядів: 440

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сортування | Інші/Особливі зауваження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.