МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
Курс лекційЦИВІЛЬНА ОБОРОНА НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ і науки, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ Зміст Тема № 1 Роль і завдання цивільної оборони в сучасних умовах 3 1.1 Основи сучасного міжнародного гуманітарного права 3 1.2 Закон і положення "Про цивільну оборону України" 11 1.3 Організаційна структура Цивільної оборони України 17 1.4 Сили цивільної оборони 23 Тема 2 Надзвичайні ситуації мирного та воєнного часів, їх вплив на життєдіяльність населення України 31 2.1. Поняття про надзвичайні ситуації і їх класифікація. Рівні надзвичайних ситуацій і порядок їх визначення 31 2.2. Стихійні лиха, виробничі аварії і катастрофи. Стисла характеристика стихійних лих, аварій, катастроф, які можливі на території держави (краю, області, міста) 36 2.3. Характеристика осередків ураження при надзвичайних ситуаціях 49 Тема № 3 Оцінка обстановки при надзвичайних ситуаціях 77 3.1 Оцінка радіаційної обстановки 77 3.2 Оцінка хімічної обстановки 83 3.3 Оцінка інженерної обстановки 85 Тема №4. Захист населення в надзвичайних ситуаціях. 89 4.1 Основні принципи захисту населення, права та обов’язки громадян України в сфері захисту населення і територій від НС. 90 4.2 Засоби захисту населення при аваріях, катастрофах, стихійних лихах та 92 застосуванні сучасних засобів ураження Тема 5. Стійкість роботи промислових підприємств у надзвичайних ситуаціях 134 5.1 Поняття про стійкість роботи підприємств у надзвичайних ситуаціях 135 5.2 Вимоги до планування і забудови міст та розміщенню об’єктів 137 на їх території 5.4 Вимоги до будівництва об’єктів і спорудження комунально – 141 енергетичних мереж 5.4 Підвищення надійності і стійкості роботи промислових підприємств у НС 144 5.5 Оцінка стійкості роботи підприємства в надзвичайних ситуаціях 147 Тема № 6 Організація і порядок проведення рятувальних 162 та інших невідкладних робіт в осередках ураження 6.1 Мета та зміст рятувальних та інших невідкладних робіт 163 6.2 Послідовність, прийоми та способи проведення рятувальних та 165 інших невідкладних робіт 6.3 Умови успішного проведення рятувальних та інших невідкладних робіт 174 6.4 Організація і порядок проведення РіІНР 177 6.5 Особливості ведення РіНР у осередках радіоактивного, хімічного і бактеріального зараження, комбінованого ураження, в зонах стихійного лиху 185 Рекомендована література 197
затверджую В. о.Ректора ______________ «___» _____________ 2011 р.
«ЦО на підприємствах харчової промисловості» для студентів усіх спеціальностей
Читайте також:
|
||||||||||
|