НАУКА СПІЛКУВАННЯ
Мета
Вчити правил спілкування, довести, що не варто сваритися через дрібниці, з’ясувати правила товаришування.
Результати навчання
Наприкінці заняття учні мають уміти:
- пояснити термін «спілкування» ;
- пояснити, як розуміти інших людей;
- розказати правила спілкування з однолітками.
Обладнання і матеріали
- Картки з завданнями (див. пункт Практична робота);
- аксесуари для інсценізації казки «Колобок».
- Робочий зошит (с. 36-37).
Що підготувати заздалегідь
- Пригадати разом з батьками віршики-мирилки.
Орієнтовний план тренінгу
Стартові завдання
| 4 хв.
| Інформаційне повідомлення
| 2 хв.
| Пантоміма
| 3 хв.
| Інсценізація
| 6 хв.
| Руханка
| 2 хв.
| Робота в групах
| 6 хв.
| Практична робота
| 8 хв.
| Підсумкове завдання
| 4 хв.
| Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)
1. Пригадати вивчене на минулому уроці.
- Назвіть членів своєї родини за іменами.
- Чи вважаєте ви свою родину дружною?
- У дружній родині треба ще і правильно спілкуватися між собою.
2. Назвати тему і завдання уроку.
3. Прочитати завдання в підручнику на с. 64. Розглянути малюнки. Розказати, як можна спілкуватися без слів.
Читайте також: - IV. НАУКА И КУЛЬТУРА
- Адміністративне право як наука.
- Аксіологія як наука про цінності. Філософські концепції цінностей.
- Аналітична хімія, як фундаментальна наука.
- Анімізм – уявлення про існування духовних істот та віра в можливість спілкування з ними.
- Антична наука
- АНТИЧНА НАУКА І ТЕХНІКА
- Бар’єри спілкування (за Томасом Гордоном)
- Бар’єри, які заважають ефективності педагогічного спілкування.
- Безпосереднє спілкування з журналістами
- Вербальне спілкування
- Вербальні та невербальні засоби спілкування з аудиторією
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|