Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інформаційне повідомлення (з’ясувати значення слова «спілкування»)

Люди постійно передають один одному якусь інформацію - спілкуються. Ось, наприклад, я хочу попросити у вас тиші. Як я можу це зробити?

(- Сказати: «Тихо!»

- Прикласти палець до губ.

- Прошепотіти: «Ч-ш-ш-ш!».)

Отже, можна спілкуватися за допомогою слів, міміки, жестів.

Ви знаєте, що міміка – це зміна виразу обличчя. Жести – це рухи руками.

Пантоміма (вчити спілкуватися без слів)

- Давайте зараз поговоримо за допомогою міміки та жестів.

Виконати завдання, запропоновані у підручнику на с. 65.

Виконати завдання в зошиті на с. 36.

Інсценізація (вчити розуміти інших людей)

- Коли розмовляєш з людиною, то за її усмішкою, за голосом ти розумієш, радіє вона тобі чи ні. Тому при розмові посміхайтесь, щиро радійте людині. Слід навчитися розуміти наміри співрозмовника – добрі вони чи злі. В цьому допоможу голос, вираз обличчя, мова тіла. Інакше можуть статися неприємності. Пригадайте казку про Колобка.

Запропонувати дітям інсценізувати казку «Колобок» - зустріч Колобка з зайцем, вовком, ведмедем і лисицею.

Проаналізувати, чому Колобок не втік від лисиці. (Бо вона приховала свої наміри за улесливими словами.)

Прочитати текст на с. 66 підручника. Дати відповіді на питання.

Руханка (виконати рухливі вправи)

Ми зчепились,

Посварились.

А раніше всім ділились!

Надулися,

Розійшлися.

Та вдвох було веселіше.

Не сваріться,

Помиріться.

Один одному всміхніться.

Робота в групах (вчити правилам товаришування)

Об’єднати дітей в групи по 4 учні. Запропонувати розглянути малюнки у підручнику на с. 67 і здогадатися, про що вірш.

- Обговоріть у групах, через що ви найчастіше сварилися? А що треба, щоб уникнути сварок? (Умій поставити себе на місце іншого. Не роби іншим того, що було б неприємно тобі. Не ображай. Умій поважати іншого).

Прочитати вірш у підручнику на с. 67.

- Чому посварилися дівчатка?

- А чому засумували?

- Що їх помирило?

- Чи варто сваритися за дрібниці?

Запропонувати дітям розказати віршики-мирилки, які підготували вдома.

Виконати завдання перше в зошиті на с. 37 – вивчити мирилки.

Практична робота (навчити чемного спілкування між собою)

Об’єднати дітей у пари. Кожна пара отримує картку з завданням: розіграти ситуацію, що склалася між однокласниками:

- Тебе штовхнули.

- Ти штовхнув.

- Однокласник взяв твою книгу.

- Хтось ненароком став тобі на ногу.

- Ти забув вдома ручку.

- Тобі потрібні кольорові олівці.

Діти мають продемонструвати культуру спілкування між собою.

Висновок: до людей слід ставитися так, як хочеш, щоб ставилися до тебе.

Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)

  1. Запропонуйте варіант, як можна уникнути сварки між товаришами.
  2. Виконати завдання друге в зошиті на с. 37. Пояснити значення прислів’я.
  3. Запропонуйте дітям стати в коло. В центр кола виходить по черзі один учень – він має промовити таку фразу, яка буде приємною для всіх і викличе посмішку. (Наприклад: «Який чудовий сьогодні день», «Ви сьогодні дуже гарно виглядаєте» і т.п.)

 

 


 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  11. III. Дієслова, що в дужках, поставте у нижчевказаних граматичних формах. Перекладіть речення.
  12. III. Повідомлення теми і завдань уроку




Переглядів: 554

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
НАУКА СПІЛКУВАННЯ | УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК ДО РОЗДІЛУ «СЕРЕД ЛЮДЕЙ»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.