Навчити розрізняти безпечні і небезпечні ситуації, практично знаходити вихід із небезпечної ситуації, розказати, до кого звертатися в разі небезпеки.
Результати навчання
Наприкінці заняття учні мають уміти:
пояснити значення понять «безпека» і «небезпека»;
розказати, куди слід звернутися в разі небезпеки;
назвати номери служб порятунку;
назвати людей, які турбуються про безпеку.
Обладнання і матеріали
картки зі словами «ВДОМА», «У ШКОЛІ», «НАДВОРІ»;
картки з завданнями «відстав від класу під час екскурсії; сусідський хлопчик кличе тебе погратися на будмайданчику; у двері стукає незнайомець, а ти сам вдома; ти сам вдома, а надворі почалася гроза; ти побачив дим із вікна сусідньої квартири»;
незакінчене речення «Якщо станеться небезпечна ситуація, то я …».