Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стартові завдання ( перейти до нового матеріалу)

1. Назвати тему і завдання уроку

2. . На дошці – картки зі словами «БЕЗПЕКА» і «НЕБЕЗПЕКА».

- Що, на вашу думку, розрізняє ці слова?

Прочитати у підручнику визначення поняття на с. 70. Відповідно сформулювати визначення поняття «небезпека». (Небезпека – це коли щось загрожує твоєму життю чи здоров’ю).

3. Продовжити речення: «Я почуваюся в безпеці, коли…».

(… поруч батьки,

… я вдома,

… поряд вчитель і т.п.)

 

Робота в групах (визначити, хто і як дбає про безпеку дітей)

Об’єднати дітей у три групи. Кожна група отримує картку зі словом «ВДОМА», «У ШКОЛІ», «НАДВОРІ». Діти обговорюють, хто і як турбується про їхню безпеку вдома, у школі і надворі.

(ВДОМА – мама, тато, старші брати та сестри, бабусі, дідусі.

У ШКОЛІ – вчитель, директор, медична сестра, чергові старшокласники.

НАДВОРІ – міліціонер, охоронець).

Інформаційне повідомлення (ознайомити з правилами поведінки в небезпечній ситуації)

Прочитати повідомлення в підручнику на с. 71. Розглянути ситуації, запропоновані в підручнику.

- Пригадайте, які правила поведінки ви вже знаєте з уроків основ здоров’я, від батьків.

(Якщо ти загубився в незнайомому місті – не панікуй, звернися до міліціонера, продавця в магазині, охоронця банку).

Якщо на тебе напав собака – не тікай, бо він поженеться за тобою. Якщо вкусив, необхідно терміново звернутися до лікаря.

Якщо під час прогулянки почалася гроза – не ховатися під поодинокими деревами, небезпечно знаходитися під парасолькою, слід сховатися в якесь приміщення).

 

Робота в парах (обговорити дії дітей в небезпечній ситуації)

Об’єднати дітей у пари. Один одному вони розповідають про ті небезпечні ситуації, в яких як довелося побувати. На допомогу є питання у підручнику на с. 71.

Під час колективного обговорення акцентувати увагу на їхні дії під час небезпеки. Обговорити, правильно чи неправильно вони діяли.

Висновок: якщо не будеш плакати, панікувати, то зможеш обміркувати ситуацію і вибрати вірні дії.

Виконати завдання в зошиті на с. 39.

Пояснити дітям правила гри «Стежка безпеки» в зошиті на с. 34. Запропонувати пограти в гру вдома з членами родини чи друзями.

 

Руханка (виконати рухливі вправи)

Вчитель читає вірша. Якщо ситуація безпечна, діти вигукують «Безпечно» і крокують. Якщо ні – «Небезпечно» і присідають.

На скакалці пострибати.

В м’яча біля дороги грати.

Погуляти в парк піти.

На дорозі щось знайти.

Сірник у твоїй руці.

Іти на лід, що на ріці.

 

Практична робота (практично вчити виходити з небезпечної ситуації)

Об’єднати дітей у п’ять груп. Кожній групі дати картку з вказаною ситуацією:

  • відстав від класу під час екскурсії,
  • сусідський хлопчик кличе тебе погратися на будмайданчику,
  • у двері стукає незнайомець, а ти сам вдома,
  • ти сам вдома, а надворі почалася гроза,
  • ти побачив дим із вікна сусідньої квартири.

Запропонувати дітям продемонструвати свої дії у даних ситуаціях.

 

Проблемна ситуація (довести необхідність знати напам’ять найважливіші номери телефонів)

- У кожній ситуації перше, про що ви згадали, - це зателефонувати своїм батькам. Та не завжди можна натиснути кнопку мобільного телефону – він може бути вимкнений, його можна загубити, його просто не буде під рукою і т.п. Як же бути тоді? (Варіанти відповідей).

Висновок: щоб завжди мати можливість зателефонувати батькам, слід знати їхні телефони напам’ять.

Прочитати у підручнику повідомлення на с. 72.

Порадити дітям вдома виконати завдання, запропоноване на с 72.

Підсумкові завдання (закріпити отримані знання)

1. Доповни речення: «Якщо станеться небезпечна ситуація, то я …».

2. Уявіть собі, що ви – вихователь дитячого садочку. Спробуйте застерегти малечу від небезпечної ситуації – дайте слушні поради.

 

 



Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 464

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Безпека і небезпека ( 1 Урок) | Безпека і небезпека ( 2 Урок)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.