Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Що підготувати заздалегідь

Вдома переглянути всі правила, вивчені у розділі.

Орієнтовний план уроку

Стартові завдання 5 хв.
Робота в групах 20 хв.
Підсумкове завдання 10 хв.

Стартові завдання (повторити вивчений матеріал)

1. Назвати тему і завдання уроку

2. Пригадати вивчений матеріал.

- Які ви знаєте права дитини?

- Де вони записані?

- Назвіть обов’язки дитини?

- Назвіть секрети спілкування.

- Яку родину називають дружною?

 

Змагання (повторити вивчені правила)

Об’єднати дітей у 3 команди. Провести між командами змагання.

1 конкурс. Роздати командам по аркушу паперу. Підготувати і продемонструвати відеосюжети відомих мультиплікаційних фільмів (або закріпити на дошці малюнки).

 

 

 

 

Після перегляду кожного сюжету діти мають обговорити і записати, які права героїв були порушені. Прослухати і оцінити балами по трьохбальній системі.

2 конкурс. Відгадати загадки про родину. Вчитель зачитує загадку в підручнику на с. 68. Діти обговорюють і записують відгадку. Оцінити результати в балах.

3 конкурс. Інсценізація. Поділити вірш на три частини, роздати командам (надруковані на аркушах), запропонувати дітям розподілити ролі і інсценізувати вірш. Оцінювати артистизм.

 

Жило лисеняток двоє.

Не мирили між собою.

- Не підходь до мого столу!

Ручку не бери ніколи.

- Де мій олівець зелений?

Ти його забрав у мене!

- Взяв мою цукерку знову!

- З’їв її я...випадково.

 

- Не чіпай моєї книжки!

- Почитати хотів трішки,

А вона чогось злякалась

І сама собі порвалась.

- Іграшки як смів ти брати?

Їх же можеш зіпсувати.

- Моїх теж ти не торкайся.

Не послухав – начувайся!

 

- Чом на мій стілець сідаєш?

- Ти нащо мене штовхаєш?

Ой, зламався, як на лихо,

І я гепнувсь.

- От потіха!

- Сильний я!

- А я сильніший!

Зрозуміти б їм скоріше:

Не в тім справа, хто сильніший,

А у тім, хто розумніший!

(Л.В.Сащенко)

 

- Дайте поради лисенятам, як уникнути таких конфліктів.

 

Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)

1. Як ви гадаєте, чому команди отримали такі високі результати? (Бо працювали злагоджено, не сварилися, вислухували один одного).

2. Пограйте в гру «Людина на стільці!». Один учень сідає на стілець перед класом. Решта називають вчинки та риси, що свідчать про вміння спілкуватися, бути справжнім товаришем.

 

 


 

 

3.2. Безпечне довкілля

(соціальна складова здоров'я)


Читайте також:

  1. Для підсилення ефекту доцільно заздалегідь підготуватися і надіслати тези доповіді і список виступаючих у дебатах.
  2. Ст. 396 КК — карає за заздалегідь не обіцяне прихову­вання тяжкого чи особливо тяжкого злочину.
  3. Що підготувати заздалегідь
  4. Що підготувати заздалегідь
  5. Що підготувати заздалегідь
  6. Що підготувати заздалегідь
  7. Що підготувати заздалегідь
  8. Що підготувати заздалегідь
  9. Що підготувати заздалегідь
  10. Що підготувати заздалегідь
  11. Що підготувати заздалегідь
  12. Що підготувати заздалегідь




Переглядів: 415

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК ДО РОЗДІЛУ «СЕРЕД ЛЮДЕЙ» | Безпека і небезпека ( 1 Урок)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.