МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Мета, зміст і об’єм курсового проектуМетою проекту є закріплення знань, необхідних для аналізу конструкцій автомобілів, їх агрегатів і систем, а також уміння виконувати елементарні розрахунки, пов'язані з оцінкою працездатності зазначених об'єктів на основі проектувальних розрахунків. При виконанні проекту вирішуються наступні завдання: - закріплення знань по конструкції автомобілів; - розвиток навичок аналізу конструкцій агрегатів і механізмів автомобілів; - реалізація вміння здійснювати розрахунки, пов'язані з оцінкою працездатності, міцності й експлуатаційної надійності агрегатів і механізмів автомобілів на прикладі механічних трансмісій. Проект розробляється у відповідності з завданням, складається з розрахунково-пояснювальної записки (40...50 стр) і графічної частини (3 аркуші формату А1). Для виконання курсового проекту студентові видається завдання, у якому зазначений тип двигуна, вантажопідйомність, колісна формула й максимальна швидкість автомобіля. Відповідно до завдання студент вибирає близький за типом й вантажопідйомністю автомобіль - прототип, з технічної характеристики якого бере ряд даних, необхідних для розрахунків. Курсовий проект містить розрахунково-аналітичний і спеціальний розділи й виконується в наступному порядку. Розрахунково-аналітичний розділ 1. Тяговий розрахунки. Розраховують потужність двигуна й будують його характеристику. Визначають передаточне число головної передачі, передаточні числа в коробці передач і роздавальній коробці (якщо така є). 2. Динамічний розрахунки. Розраховують і будують динамічну характеристику для повної маси автомобіля. 3. Розгінні якості автомобіля. Будують графіки прискорень і часу (шляхи) розгону. 4. Паливна економічність автомобіля. Проводять розрахунки витрати палива й будують економічну характеристику автомобіля. Визначають витрату палива при русі в різних дорожніх умовах. Проводять аналіз економічної характеристики, визначають мінімальну витрата палива й відповідну їй економічну швидкість. Спеціальний розділ Даний розділ містить у собі самостійну розробку конструкції вузла (агрегату) або функціональну схему окремих систем або шасі автомобіля ( за вказівкою керівника проекту). Графічна частина проекту містить плакати формату А-1 із зображенням графіків, що відбивають основні результати розрахунків (зовнішня швидкісна характеристика ДВС, тягова, динамічна й економічна характеристики автомобіля, графіки його прискорень і часу розгону), а також креслення спроектованого вузла або функціональну схему окремої системи двигуна або шасі проектованого автомобіля, доповнену при необхідності схемами, що пояснюють їх роботу.
Читайте також:
|
||||||||
|