Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета, зміст і об’єм курсового проекту

Метою проекту є закріплення знань, необхідних для аналізу конструкцій автомобілів, їх агрегатів і систем, а також уміння виконувати елементарні розрахунки, пов'язані з оцінкою працездатності зазначених об'єктів на основі проектувальних розрахунків.

При виконанні проекту вирішуються наступні завдання:

- закріплення знань по конструкції автомобілів;

- розвиток навичок аналізу конструкцій агрегатів і механізмів автомобілів;

- реалізація вміння здійснювати розрахунки, пов'язані з оцінкою працездатності, міцності й експлуатаційної надійності агрегатів і механізмів автомобілів на прикладі механічних трансмісій.

Проект розробляється у відповідності з завданням, складається з розрахунково-пояснювальної записки (40...50 стр) і графічної частини (3 аркуші формату А1).

Для виконання курсового проекту студентові видається завдання, у якому зазначений тип двигуна, вантажопідйомність, колісна формула й максимальна швидкість автомобіля. Відповідно до завдання студент вибирає близький за типом й вантажопідйомністю автомобіль - прототип, з технічної характеристики якого бере ряд даних, необхідних для розрахунків.

Курсовий проект містить розрахунково-аналітичний і спеціальний розділи й виконується в наступному порядку.

Розрахунково-аналітичний розділ

1. Тяговий розрахунки. Розраховують потужність двигуна й будують його характеристику. Визначають передаточне число головної передачі, передаточні числа в коробці передач і роздавальній коробці (якщо така є).

2. Динамічний розрахунки. Розраховують і будують динамічну характеристику для повної маси автомобіля.

3. Розгінні якості автомобіля. Будують графіки прискорень і часу (шляхи) розгону.

4. Паливна економічність автомобіля. Проводять розрахунки витрати палива й будують економічну характеристику автомобіля. Визначають витрату палива при русі в різних дорожніх умовах. Проводять аналіз економічної характеристики, визначають мінімальну витрата палива й відповідну їй економічну швидкість.

Спеціальний розділ

Даний розділ містить у собі самостійну розробку конструкції вузла (агрегату) або функціональну схему окремих систем або шасі автомобіля ( за вказівкою керівника проекту).

Графічна частина проекту містить плакати формату А-1 із зображенням графіків, що відбивають основні результати розрахунків (зовнішня швидкісна характеристика ДВС, тягова, динамічна й економічна характеристики автомобіля, графіки його прискорень і часу розгону), а також креслення спроектованого вузла або функціональну схему окремої системи двигуна або шасі проектованого автомобіля, доповнену при необхідності схемами, що пояснюють їх роботу.

 

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. Cum in corpore dissentiatur, apparet nuliam esse emptionem (D. 18.1. 9. рr.). - Когда есть разногласие в отношении самого предмета, то продажа, очевидно, недействительна.
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 365

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні положення про виконання курсового проекту | Вимоги до оформлення курсового проекту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.