МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Проектування підвісок автомобілівРозробляючи підвіску, необхідно вибрати і обгрунтувати конструкцію кожного з її функціональних елементів: напрямного пристрою, пружного елемента, гасильного пристрою, а якщо необхідно - стабілізатора. Після вибору та обгрунтування конструкції напрямного пристрою до раніше накресленої схеми кістяка (рами або основи несучого кузова) додають кінематичну схему цього пристрою. У тому випадку, коли функції напрямного пристрою виконує поздовжня напівеліптична ресора, до схеми несучої системи додають кінематичну схему ресори, а в записці відмічають, яка частина ресори виконує функції напрямного пристрою, та описують конструкцію елементів, що забезпечують передачу через ресору сили тяги або гальмової сили. Вибираючи та обгрунтовуючи конструкцію пружного елемента, необхідно враховувати, що ідеальною є підвіска зі змінною жорсткістю. Якщо застосовують сталевий пружний елемент (напівеліптичну ресору, циліндричну пружину або торсіон), жорсткість якого стала, у конструкції підвіски слід передбачити пристрої, які забезпечують змінну жорсткість (подвійні або потрійні пружні елементи, додаткові гумові пружні елементи та ін.). Після вибору напрямного пристрою і пружного елемента необхідно побудувати характеристику пружних властивостей підвіски (рис. 25).
а) б) Рисунок 25 - Характеристики пружних властивостей підвісок із сталевим пружним елементом: а - з одинарним пружним елементом та гумовим буфером-обмежувачем; б - з подвійним пружним елементом; Z0 - навантаження на підвіску при порожньому автомобілі, Н; Zст, Zдин - відповідно статичні та динамічні навантаження, Н; fст.еф - ефективний прогин, м; fст, fдин - статичний та динамічний прогини; f’- одночасний прогин сталевого та гумового елементів. Проектуючи, приймають: Zдин =(2...3)Zст для автомобілів, що експлуатуються в основному на дорогах із штучним покриттям; Zдин=(3...4)Zст для автомобілів, які експлуатуються в основному на грунтових дорогах та в умовах бездоріжжя. Вважають, що fдин = (0,5...0,7)fст для легкових автомобілів, fдин =(0,7...0,9)fст для автобусів, fдин = (0,8...1,0)fст для вантажних автомобілів. Якщо виявиться, що статичний прогін перевищує значення, характерні для сучасних автомобілів, то його приймають за ефективний прогин fст.еф. Тоді, будуючи характеристику пружних властивостей підвіски, частину ефективного прогину, яка дорівнює значенню прогину в сучасних автомобілях, відкладають за віссю абсцис праворуч від нуля, а решту ліворуч (рис. 25 а). Отриману в цьому випадку характеристику пружних властивостей підвіски показано на рис. 25 а штриховою лінією. Будуючи характеристику пружних властивостей підвіски з додатковим гумовим пружним елементом, враховують, що деформація гумового пружного елемента не перевищує половини його висоти. Визначаючи координати точок характеристики підвіски з подвійним пружним елементом, необхідно враховувати, що додатковий елемент повинен вступати в роботу при навантаженні Z0=(0,6...0,7)Zст. У курсовому проекті будують характеристики пружних властивостей підвісок передніх та задніх коліс.
Читайте також:
|
||||||||
|