Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проектування ресорної підвіски

Проектний розрахунок листової напівеліптичної ресори виконують у такій послідовності.

Обирають довжину ресори Lр, орієнтовно приймаючи: Lр=(0,40...0,55)L - для задніх ресор легкових автомобілів, Lр=(0,26...0,35)L - для передніх і Lр=(0,35...0,45) - для задніх ресор вантажних автомобілів, де L - база автомобіля.

Потім встановлюють коефіцієнти асиметрії ресори:

, ,

де l1, l2 - розміри відповідно короткого і довгого кінців ресори,

Lр =l1 + l2.

Для симетричної ресори l2=l1 та K1=K2=0,5.

Враховуючи, що у несиметричної та у симетричної ресори, де d - коефіцієнт форми кінців листів ресори (d=1,25...1,35 у ресор вантажних та d=1,35...1,40 у ресор легкових автомобілів);

Е - модуль поздовжньої пружності (для сталі Е=210 ГПа);

Jå - сумарний момент інерції поперечного перерізу, обчислюють величину Jå.

Зважаючи на те, що

,

де b та h - відповідно ширина та товщина листа;

nл - кількість листів у ресорі, та прийнявши nл =6...14, b/h=6...10, знаходять h, а потім b.

Знайдені величини h та b порівнюють з наведеними в ОН 8027-86 (табл. 24) та обирають необхідний для виготовлення ресори лист.

Довжину верхнього (корінного) листа ресори приймають рівною Lр. Відстань між стрем’янками lстр кріплення ресор обирають з урахуванням розмірів перерізу балки моста. Довжини решти листів визначають графоаналітичним методом, накресливши схему ресори в масштабі 1:5 або 1:10 (рис. 26). При цьому прагнуть надати ресорі форми балки рівного опору.

Рисунок 26 - Розрахункова схема листової ресори

 

Таблиця 24 - Витяг з ОН 8027-86. Листової ресори для автомобілів. Основні параметри

Параметри листових ресор Навантаження на ресору, кН Тип автомобіля
Ширина листа, мм Товщина листа, мм Форма кінців    
-1- -2- -3- -4- -5-

1. Легкові автомобілі. Автобуси та вантажні автомобілі на базі легкових

Передня підвіска

(45) 5; 6;6,5; 7; 4,5; 5; 6 5;6;7;7,5 Відтягнуті 3,0...4,5 Автомобілі типу УАЗ

Задня підвіска

(45)     5;6;6,5;7     4,5;5;6 5;6;7;7,5   Відтягнуті 3,0...5,5     3...5 Автомобілі типів “Волга”, ”Москвич" та вантажні на їх базі   Автомобілі типів УАЗ, “Москвич” та вантажні на їх базі, автобуси РАФ

2. Автобуси з ресорами, що не уніфіковані з ресорами легкових і вантажних автомобілів

Передня підвіска

(65) (90) 7;8;9;10 8;9;10;12 9;10;12 Трапецеїдальні 5...12 5...12 12...20 Автобуси типів ПАЗ, КАВЗ

3.Вантажні автомобілі та автобуси

Передня підвіска

-1- -2- -3- -4- -5-
    (65)     (90)   6;7;8;9     6;6,5;7 8;9;10;11 7;8;9;10   8;9;10;12   10;12;14;   Трапецеїдальні 4...7     6...1   7...15   12...25 Вантажні автомобілі типів УАЗ, ГАЗ (до 2,5т), автобуси на їх базі   Вантажні автомобілі типів ГАЗ,ЗИЛ,КАЗ Автобуси типів ПАЗ, КАвЗ   Вантажні автомобілі типів “УРАЛ”, МАЗ, КрАЗ Вантажні автомобілі типів МАЗ, КрАЗ

Задня підвіска ( одна вісь )

Основна ресора

  (65)       (90)   5;7;8;9;10;11 7;8;9;10; 11;12 8;9;10;12     9;10;12   9;10;12       Трапецеїдальні 4,5...12   10...20   12...25     20...40   25...50 Вантажні автомобілі типу ГАЗ   Вантажні автомобілі типу ГАЗ; автобуси типів ПАЗ, КаВЗ Вантажні автомобілі типів ГАЗ, ЗИЛ, КАЗ, автобуси типів ПАЗ, КАВЗ   Вантажні автомобілі типу МАЗ

 

Додаткова ресора

-1- -2- -3- -4- -5-
(65)       6;7;8   7;8;9     9;10 9;10   Трапецеїдальна 3...8   5...9     70...140 80...140 Вантажні автомобілі типу ГАЗ, автобуси типів ПАЗ, КАвЗ Вантажні автомобілі типів ГАЗ,ЗИЛ,КАЗ, автобуси типів ПАЗ,КАвЗ Вантажні автомобілі типу МАЗ  

Задня підвіска (балансирна)

(90) 10;12;14 12;14;16 14;16;20;   30...40 30...100 50...120 Вантажні автомобілі типів “УРАЛ”, КамАЗ Вантажні автомобілі типу КрАЗ

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. V. Робоче проектування та авторський нагляд.
  3. VII. Етап проектування
  4. VII. Етап проектування
  5. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  6. Аналіз вихідних даних і постановка задач на курсове проектування
  7. БЛАНК ЗАВДАННЯ НА КУРСОВЕ ПРОЕКТУВАННЯ
  8. Варіантне проектування будівельного виробництва.
  9. Варіантне проектування технології зведення будівель та споруд.
  10. Верхове обстеження, регулювання і ремонт контактної підвіски
  11. Верхове обстеження, регулювання і ремонт контактної підвіски
  12. Вибір мікропроцесорного комплекту для проектування обчислювальних пристроїв і систем




Переглядів: 536

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проектування підвісок автомобілів | Проектування пружинної підвіски

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.