МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Проектування ресорної підвіскиПроектний розрахунок листової напівеліптичної ресори виконують у такій послідовності. Обирають довжину ресори Lр, орієнтовно приймаючи: Lр=(0,40...0,55)L - для задніх ресор легкових автомобілів, Lр=(0,26...0,35)L - для передніх і Lр=(0,35...0,45) - для задніх ресор вантажних автомобілів, де L - база автомобіля. Потім встановлюють коефіцієнти асиметрії ресори: , , де l1, l2 - розміри відповідно короткого і довгого кінців ресори, Lр =l1 + l2. Для симетричної ресори l2=l1 та K1=K2=0,5. Враховуючи, що у несиметричної та у симетричної ресори, де d - коефіцієнт форми кінців листів ресори (d=1,25...1,35 у ресор вантажних та d=1,35...1,40 у ресор легкових автомобілів); Е - модуль поздовжньої пружності (для сталі Е=210 ГПа); Jå - сумарний момент інерції поперечного перерізу, обчислюють величину Jå. Зважаючи на те, що , де b та h - відповідно ширина та товщина листа; nл - кількість листів у ресорі, та прийнявши nл =6...14, b/h=6...10, знаходять h, а потім b. Знайдені величини h та b порівнюють з наведеними в ОН 8027-86 (табл. 24) та обирають необхідний для виготовлення ресори лист. Довжину верхнього (корінного) листа ресори приймають рівною Lр. Відстань між стрем’янками lстр кріплення ресор обирають з урахуванням розмірів перерізу балки моста. Довжини решти листів визначають графоаналітичним методом, накресливши схему ресори в масштабі 1:5 або 1:10 (рис. 26). При цьому прагнуть надати ресорі форми балки рівного опору. Рисунок 26 - Розрахункова схема листової ресори
Таблиця 24 - Витяг з ОН 8027-86. Листової ресори для автомобілів. Основні параметри
1. Легкові автомобілі. Автобуси та вантажні автомобілі на базі легкових Передня підвіска
Задня підвіска
2. Автобуси з ресорами, що не уніфіковані з ресорами легкових і вантажних автомобілів Передня підвіска
3.Вантажні автомобілі та автобуси Передня підвіска
Задня підвіска ( одна вісь ) Основна ресора
Додаткова ресора
Задня підвіска (балансирна)
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|