Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Експлуатаційні показники місцевої роботи

Показники Позначення Варіант 1 Варіант 2
Вагоно-години простою на дільниці Σntпр    
Вагоно-години простою на кінцевих станціях дільниці під накопиченням Σntнак    
Пробіг збірних поїздів, п-км ΣNLзб    
Пробіг вивізних поїздів, п-км ΣNLвив    
Середній склад збірного поїзда, ваг mзб    
Середній склад вивізного поїзда, ваг mвив    
Середня дільнична швидкість збірних поїздів, км/год Vдзб    
Середня дільнична швидкість вивізних поїздів, км/год Vдвив    
Маневрові локомотиво-години на кінцевих станціях ΣTман    
Простій місцевого вагона, год tм    
Простій місцевого вагона з однією вантажною операцією, год tван    

1.6.2 Техніко-економічне порівняння варіантів організації місцевої роботи на дільниці

Оскільки капіталовкладення по варіантах одноетапні, а експлуатаційні витрати не змінюються у часі, то економічна ефективність може бути визначена по сумі річних приведених витрат. При цьому найкращим з економічної точки зору являється варіант, який забезпечує мінімальні приведені витрати:

 

 

де Е – річні експлуатаційні витрати, грн.;

К – капітальні вкладення по варіантах, грн.;

Єн – нормативний коефіцієнт приведення капітальних вкладень до експлуатаційних витрат (Єн=0,1).

Експлуатаційні витрати складаються з витрат, що пов’язані з пересуванням поїздів по дільниці, маневровою роботою та простоєм вагонів на кінцевих та проміжних станціях дільниці:

 

 

Річні витрати, пов’язані з пересуванням поїздів, можна визначити як:

 

 

де ΣNL – сумарні поїздо-кілометри пробігу поїздів по варіантах;

Cп-км – вартість одного поїздо-кілометра, грн.

При техніко-економічному обґрунтуванні заходів, які пов’язані з покращенням експлуатаційної роботи визначаються витрати, які приходяться на визначений вимірник роботи рухомого складу. При цьому визначається не повна величина експлуатаційних витрат, а частина, безпосередньо пов’язана з даним видом пробігу рухомого складу.

Необхідно визначити собівартість одного поїздо-кілометра Cп-км збірних (вивізних) поїздів по варіантам. Для цього використовується метод розрахункових параметрів (табл. 1.6).

Таблиця 1.6


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  10. IV група- показники надійності підприємства
  11. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  12. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці




Переглядів: 452

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення розрахункових показників місцевої роботи | Схема розрахунку укрупненої витратної ставки на 1 п-км

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.03 сек.