Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення розрахункових показників місцевої роботи

Вагоно-години простою вагонів на проміжних станціях дільниці Σntпр по варіантам, які визначаються на основі плана-графіка місцевої роботи.

Простій вагонів під накопиченням на кінцевих станціях по варіантах визначається за формулою:

 

 

де Bкнак, Bонак – вагоно-години накопичення вагонів на станціях К та О.

В свою чергу вагоно-години можна визначити як:

 

 

де nмК,О – середньодобова кількість місцевих вагонів, що відправляється на дільницю зі станції К або О;

N – кількість збірних поїздів;

Ti – інтервали між моментами відправлення збірних поїздів на дільницю, год.

Пробіг збірних (вивізних) поїздів на дільниці визначається як:

 

 

де – Nпарзб(в), Nнепзб(в) – відповідно кількість збірних (вивізних) поїздів у парному та непарному напрямку;

Lд – довжина дільниці, км.

Середній склад збірного (вивізного) поїзда:

 

 

де – вагоно-кілометри пробігу збірних (вивізних) поїздів;

k – кількість перегонів на дільниці.

Локомотиво-години маневрової роботи на формування збірних (вивізних) поїздів складають:

 

 

де NКзб(в), NОзб(в) – кількість збірних (вивізних), що формуються на станціях К та О;

TКзб(в), TОзб(в) – тривалість закінчення формування збірних (вивізних) поїздів на станціях К та О, год.

У свою чергу тривалість закінчення формування збірного поїзда можна визначити за наступною емпіричною формулою:

 

 

де Tс – час на сортування состава поїзда, хв;

Tзбир – час на збирання вагонів, хв;

Тривалість сортування накопиченого состава складає:

 

 

де А, Б – нормативні коефіцієнти, які залежать від ухилу витяжних колій і стрілочної зони, способу виконання маневрів (А=0,41, Б=0,32);

g – кількість відчеплень при формуванні поїзда (g=13...19);

mф – середня кількість вагонів у збірному поїзді, які відправляються на дільницю з технічних станцій К та О.

 

 

де p – кількість колій, із яких збираються групи вагонів після сортування:

 

 

mз – кількість вагонів, що переставляються на колію збирання:

 

 

 

де Кпром – кількість проміжних станцій на дільниці, які обслуговуються збірними поїздами.

Тривалість закінчення формування вивізного поїзда можна визначити за формулою:

 

 

де В, Е – нормативні коефіцієнти, які залежать від середньої кількості розчеплень вагонів ().

mвив – середній состав вивізного поїзда.

Середній простій місцевого вагона під однією вантажною операцією визначається як:

 

 

де Uн, Uв – відповідно кількість навантажених і вивантажених вагонів на станції.

Середній простій місцевого вагона на станції складає:

 

 

де nм – кількість місцевих вагонів на станції.

Середня дільнична швидкість збірних (вивізних) поїздів визначається як:

 

 

де NLзб(вив) – сумарні поїздо-кілометри пробігу збірних (вивізних) поїздів;

NTзб(вив) – сумарні поїздо-години роботи збірних (вивізних) поїздів на дільниці:

 

 

де Тiк, Тiп – відповідно моменти прибуття на кінцеву та відправлення з початкової технічної станції i-го збірного поїзда.

Усі розраховані показники зручно представити у вигляді таблиці.

Таблиця 1.5


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  6. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 739

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розробка варіантів розвозу місцевих вагонів на дільниці | Експлуатаційні показники місцевої роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.