Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Схема розрахунку укрупненої витратної ставки на 1 п-км

Вимірник Позначення Розрахункові формули Витратні ставки Витрати Вимірника
Вагоно-кілометри enS m    
Вагоно-години ent m/Vділ    
Локомотиво-кілометри emS 1+βд    
Локомотиво-години eMt 1/1+βд    
Бригадо-години локомотивних бригад eMH (1/Vділ)*Kл    
Тонно-кілометри брутто вагонів та локомотивів epl Qбр+Pл    
Витрати пального eA      
      Cп-км=  

 

У таблиці:

Pл – вага локомотива, т (Pл=270 т);

апал – витрати пального на 10000 т-км брутто, (aпал=46 кг ум. пал.);

aсл – витрати пального на службові потреби в основних та оборотних депо, (aсл=25 кг ум. пал.);

βд – коефіцієнт допоміжного пробігу поїзних локомотивів, (βд=0,02);

βу – коефіцієнт умовного пробігу, пов’язаного зі знаходженням локомотива в депо, (βу=0,01);

Kл – коефіцієнт, який враховує роботу локомотивних бригад поза власне рухом поїздів, (Kл=1,5).

Річні витрати, пов’язані з роботою маневрових локомотивів на кінцевих станціях визначаються за наступною формулою:

 

 

де ел-годман – вартість маневрової локомотиво-години, грн.

Витрати, що пов’язані з простоєм вагонів на кінцевих і проміжних станціях дільниці складають:

 

 

де еваг-год – вартість вагоно-години простою, грн.

Капітальні вкладення, що пов’язані з вартістю локомотивного та вагонного парку в загальному вигляді складають:

 

 

Капітальні вкладення в парк вагонів визначаються як:

 

 

Капітальні вкладення в парк поїзних локомотивів складають:

 

 

Капітальні вкладення в парк маневрових локомотивів:

 

 

де Цваг, Цлокп, Цлокм – відповідно вартість вагона, поїзного та маневрового локомотивів, грн.

Результати розрахунків для зручності зводимо в табл. 1.7.

Таблиця 1.7


Читайте також:

  1. III. РИЗИК ТА ПРИБУТКОВІ СТАВКИ
  2. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  3. А). Схема с подвижным электродом-инструментом
  4. Алгоритм із застосування річної процентної ставки r.
  5. Алгоритм із застосуванням річної облікової ставки d.
  6. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
  7. Алгоритм розрахунку апаратів псевдозрідженого шару.
  8. Алгоритм розрахунку майбутньої вартості ануїтету
  9. Алгоритм розрахунку майбутньої вартості грошей за простими і складними відсотками
  10. Алгоритм розрахунку основних фінансових показників (коефіцієнтів)
  11. Алгоритм розрахунку ризиків за загрозою відмова в обслуговуванні
  12. Алгоритм розрахунку та підбору технологічного обладнання




Переглядів: 389

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Експлуатаційні показники місцевої роботи | Техніко-економічні показники варіантів місцевої роботи на дільниці К-О

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.