Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рельєф. Гідрологія і гідрологічні умови

Для виконання даного пункту потрібно за підручником повторити тему «Рельєф як фактор ґрунтоутворення».

Студент проводить опис поверхні території господарства за основними формами рельєфу та їх просторового розташування на території відносно сторін світу. Особливу увагу необхідно звернути на макрорельєф. Вказати наявність на території господарства вододілу— лінії, що розділяє басейни (частини суходолу, з яких відбувається природний стік води в річку (річкову систему)) суміжних водойм (річок, озер та інше) або скупчень підземних вод; долин; терас; схилів; балок; ярів і т.д. і пов’язати це з ґрунтотворними процесами та розповсюдженими на території господарства ґрунтами.

За коротким описом гідрографічної мережі, рівня залягання ґрунтових вод, їх хімічного складу зробити висновок про вплив їх на процеси ґрунтоутворення на даній території, засолення, заболочення ґрунтів господарства.

Описати вплив елементів рельєфу на розвиток ерозійних процесів.

 

Ґрунтотворні породи

Для виконання даного пункту потрібно за підручником повторити тему «Ґрунтотвірні породи як фактор ґрунтоутворення».

Ґрунтотворна порода є одним з основних факторів ґрунтоутворення, роль якої полягає в тому, що вона є вихідним матеріалом, з якого формується ґрунт.

Студент описує ґрунтотворні породи, на яких утворилися ґрунти господарства. Навести детальну характеристику кожної з ґрунтотворних порід за гранулометричним, мінералогічним та хімічним складом, їх забарвленням та глибиною залягання; встановити вплив ґрунтотворних порід на утворення ґрунтів господарства, їх родючість.

 

Рослинність

Для виконання даного пункту потрібно за підручником повторити тему «Біологічний фактор в ґрунтоутворенні».

Детально описати природну рослинність на території господарства на різних елементах рельєфу за групами рослинних формацій. Звернути увагу на фітоценози, що можуть зустрічатися на території господарства: рілля, луки, ліси, пасовища, біля водойм; особливу увагу приділити фітоценозам ріллі – бур’янам та культурним рослинам (згідно польової сівозміни) та їх впливу як основного джерела органічних речовин на ґрунтоутворення.

 


Читайте також:

  1. Або зі зберігання інформації та забезпечення доступу до неї, за умови, що ця особа не могла знати про незаконність розповсюдження інформації.
  2. Аналітичні умови рівноваги довільної просторової системи сил
  3. Аналітичні умови рівноваги системи збіжних сил
  4. Аналітичні умови рівноваги часткових випадків систем сил
  5. Аналогічно доводиться достатність умови існування максимуму.
  6. Аналогія як умовивід
  7. Безпосередні умовиводи
  8. Блок 4. Умови та охорона праці.
  9. Блок перевірки умови
  10. БУДОВА ТА УМОВИ ФОРМУВАННЯ ШАРУВАТИХ ТОВЩ
  11. Векторні умови рівноваги довільної системи сил
  12. Види аудиторських висновків та умови їх надання




Переглядів: 871

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Клімат. | Виробнича діяльність людини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.