Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



В УКРАЇНІ

Мета. Вивчити основні елементи, принципи розробки систем якості та порядок їх сертифікації

Завдання 1.Вивчити основні поняття, терміни та визначення щодо систем управління якістю.

Згідно з ДСТУ ISO 9000-2001 вивчити визначення термінів стосовно управління якістю. З'ясувати суть таких термінів, як «запобіжна дія» і «коригувальна дія»; «настанова з якості» і «програма якості».

Завдання 2. Вивчити складові елементи систем управління якістю та принципи управління ними.

Користуючись ДСТУ ISO 9000-2001, з'ясувати доцільність створення та застосування систем управління якістю. Відобразити основні переваги розробки та впровадження систем управління якістю на підприємстві.

Згідно з ДСТУ ISO 9001-2001 вивчити суть процесного підходу до розроблення, впровадження та поліпшення результативності системи управління якістю.

Використовуючи ДСТУ ISO 9001-2001 та ДСТУ ISO 9004-2001, з'ясувати суть основних принципів, якими керуються при розроблен­ні, впровадженні та поліпшенні результативності системи управління якістю. Охарактеризувати такі принципи:

- орієнтація на споживачів;

- лідерство;

- залучення працівників;

- процесний підхід;

- системний підхід до управління;

- постійне поліпшення;

- прийняття рішень на підставі фактів;

- взаємовигідні стосунки з постачальниками.

Описати основні вимоги до розробки системи управління якістю на підприємстві.

Завдання 3. Вивчити мету та порядок проведення сертифікації систем якості.

Згідно з ДСТУ 3419 – 96 «Система сертифікації УкрСЕПРО. Сертифікація систем якості. Порядок проведення» з'ясувати та відобразити:

- мету сертифікації систем якості щодо виробництва певної продукції;

- об'єкти оцінок під час сертифікації систем якості;

- порядок проведення сертифікації систем якості;

- визнання сертифікатів на системи якості, видані органами із сертифікації інших держав.

Контрольні питання

1. У чому полягає суть принципу "процесний підхід" стосовно систем управління якістю?

2. З якою метою проводять сертифікацію систем якості виробництва?

3. Що є об'єктами оцінок під час сертифікації систем якості?

4. Яка загальна схема сертифікації систем якості?

5. Яка специфіка етапів загальної процедури перевірки системи якості?

6. На відповідність вимогам якого стандарту проводять сертифікацію систем управління якістю?

7. Що є результатом сертифікації системи якості?

Практичне заняття № 9


Читайте також:

  1. А) Грошова оцінка земель по Україні
  2. Авангард в Україні
  3. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  4. Автономія в Україні. Конституційно-правовий статус Автономної Республіки Крим
  5. Аграрна реформа в Україні
  6. Аграрні відносини в Україні у ХVІ - перш. пол. ХVІІІст.
  7. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  8. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  9. Адвокатура в Україні
  10. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  11. Адміністративне судочинство в Україні
  12. Адміністративний устрій та окупаційний режим в Україні під час війни 1941-1945 рр




Переглядів: 420

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття № 7 | ВИВЧЕННЯ ОСНОВНИХ ПОЛОЖЕНЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗНАКІВ ЕКОМАРКУВАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.