Мета:формування системи знань з етики, уявлень про форми та механізми моральної регуляції життєдіяльності суспільства.
Компетенції,які необхідно сформувати в результаті вивчення навчальної дисципліни:
Інструментальні компетенції:
1. Здатність отримувати, аналізувати та систематизувати інформацію з питань програмного матеріалу навчальної дисципліни з різних джерел (підручники, навчальні посібники, періодична література, Internet).
2. Здатність ефективно організовувати свій робочий час та вибудовувати стратегію навчання.
3. Здатність самостійно приймати рішення та вирішувати проблеми, пов’язані з процесом навчальної діяльності.
Міжособистісні компетенції:
1. Здатність здійснювати ефективну міжособистісну комунікацію.
2. Здатність працювати у команді.
3. Прихильність до морально-етичних цінностей.
Системні компетенції:
1. Здатність застосовувати набуті знання у професійній діяльності.
2. Здібність до безперервного навчання з метою адаптації до нових ситуацій.
3. Здатність до творчості у процесі навчання та професійної діяльності.
Спеціальні компетенції:
1. Володіння понятійно-категоріальним апаратом дисципліни «Основи етики».
2. Усвідомлення предмету етики.
3. Розуміння змісту основних етичних вчень.
4. Знання основних етичних категорій.
5. Розуміння моральних аспектів глобальних проблем сучасної цивілізації.
6. Набуття основ культури спілкування і сучасного етикету.
7. Здатність гармонійно застосовувати здобуті знання при вивченні інших гуманітарних дисциплін.
8. Вміння формувати власний світогляд на основі знань, отриманих у процесі вивчення навчальної дисципліни.