Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Програма НАВЧАЛЬНОї дисципліни

Опис навчальної дисципліни «Основи етики»

 

Мета:формування системи знань з етики, уявлень про форми та механізми моральної регуляції життєдіяльності суспільства.

 

Компетенції,які необхідно сформувати в результаті вивчення навчальної дисципліни:

Інструментальні компетенції:

1. Здатність отримувати, аналізувати та систематизувати інформацію з питань програмного матеріалу навчальної дисципліни з різних джерел (підручники, навчальні посібники, періодична література, Internet).

2. Здатність ефективно організовувати свій робочий час та вибудовувати стратегію навчання.

3. Здатність самостійно приймати рішення та вирішувати проблеми, пов’язані з процесом навчальної діяльності.

Міжособистісні компетенції:

1. Здатність здійснювати ефективну міжособистісну комунікацію.

2. Здатність працювати у команді.

3. Прихильність до морально-етичних цінностей.

Системні компетенції:

1. Здатність застосовувати набуті знання у професійній діяльності.

2. Здібність до безперервного навчання з метою адаптації до нових ситуацій.

3. Здатність до творчості у процесі навчання та професійної діяльності.

Спеціальні компетенції:

1. Володіння понятійно-категоріальним апаратом дисципліни «Основи етики».

2. Усвідомлення предмету етики.

3. Розуміння змісту основних етичних вчень.

4. Знання основних етичних категорій.

5. Розуміння моральних аспектів глобальних проблем сучасної цивілізації.

6. Набуття основ культури спілкування і сучасного етикету.

7. Здатність гармонійно застосовувати здобуті знання при вивченні інших гуманітарних дисциплін.

8. Вміння формувати власний світогляд на основі знань, отриманих у процесі вивчення навчальної дисципліни.



Читайте також:

  1. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  9. III. Мотивація навчальної діяльності
  10. III. Мотивація навчальної діяльності
  11. III. Програма
  12. III. Програма




Переглядів: 306

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЕРЕДМОВА | Опис навчальної дисципліни за заочною формою навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.