Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Опис навчальної дисципліни за заочною формою навчання

Характеристика навчальної дисципліни Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень Місце навчальної дисципліни у навчальному плані, розподіл за видами аудиторних занять, видами індивідуальної та самостійної роботи, форми контролю знань студентів згідно навчального плану
Вибіркова     Відноситься до циклу дисциплін гуманітарної підготовки     Залікових кредитів (кредитів ECTS): 2     Загальна кількість годин: 72 Модулів: 2 Вид підсумкового контролю: ПМК (дз) 0305 – «Економіка та підприємництво» 6.030508 «Фінанси і кредит» 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці» 6.030504 «Економіка підприємства» Бакалавр Викладається на 2 курсі Семестр: 4 Види навчальної роботи згідно з навчальним планом: Аудиторні заняття: 6 год. За видами занять: лекції (теоретична підготовка): 4 год. семінарські заняття: 2 год. Самостійна робота: 54 год. Індивідуальна робота: 12 год. 4 семестр , ІНДЗ Форми контролю : Семестр 4 Поточний контроль: конспект самостійної роботи та ІНДЗ Підсумковий контроль- ПМК (дз)


1.3Тематичний план навчальної дисципліни

Назва модуля, змістового модуля, теми  
 
 
Модуль I  
Змістовий модуль 1. Основи етики  
Тема 1. Предмет етики  
Тема 2. Основні етичні вчення  
Тема 3. Етичні категорії  
Тема 4. Моральні аспекти глобальних проблем сучасної цивілізації  
Тема 5. Культура спілкування і етикет  
Модуль ІІ  
Індивідуальне науково-дослідне завдання  
Підсумковий контроль: ПМК (дз)  

 


Зміст навчальної дисципліни

Модуль І

Змістовий модуль 1. Основи етики

Тема 1. Предмет етики

Етика та мораль. Мораль і моралізаторство. Звичаї і моральність. Співвідношення моральних, релігійних та юридичних норм у суспільному житті.

Моральна досконалість. Автономія і гетерономія в моралі. Моральне судження. Моральна оцінка.

Тема 2. Основні етичні вчення

Етичне та моральне в традиційних суспільствах. Поняття античної етики: автаркія, атараксія, апатія, агапе, калокагатія. Поняття біблійної моралі: таліон, декалог.

Тлумачення терміну «етичне» в епоху Нового часу. Модерні етичні теорії. Термін «етичне» в постмодерному глобалізованому світі.

Деонтологія та утилітаризм. Гедонізм та евдемонізм. Гедонізм і аскетизм.Етичний сентименталізм та інтелектуалістська етика. Еволюційна етика. Аналітична етика, метаетика та емотивізм.


Читайте також:

  1. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. III. Мотивація навчальної діяльності
  9. III. Мотивація навчальної діяльності
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 296

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програма НАВЧАЛЬНОї дисципліни | Тема 3. Етичні категорії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.049 сек.