МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 3. Етичні категоріїПоняття категорій етики та їх історичний характер. Добро і зло як центральні етичні категорії. Релятивізм та ригоризм в їх трактуванні. Добро і благо. Поняття мети і засобу. Щастя та діяльність людини. Свобода, свобода совісті. Категорії етичного вибору, вчинку, моральної діяльності (норма, кодекс, звичай, традиція, принципи, ідеали). Категорії, що передають етичні характеристики людини (совість, честь, гідність, справедливість). Зв’язок етичних категорій. Доброчесності: мудрість, справедливість, мужність, поміркованість. Альтруїзм та егоїзм. Милосердя і прощення. Любов, заповідь любові. Ненасилля і непротивлення злу.
Тема 4. Моральні аспекти глобальних проблем сучасної цивілізації Етика науки та проблеми сучасності. Екологічна етика та сучасна цивілізація. Етичні виміри життя та смерті. Благоговіння перед життям. Біоетика та глобалізація сучасної цивілізації. Евтаназія та сучасна мораль. Прикладна етика в сучасному суспільстві. Підприємницька етика. Тема 5. Культура спілкування і етикет Етика комунікації та морально-психологічні принципи спілкування. Спілкування як мистецтво бути собою і мистецтво бути іншим. Етика ділового спілкування. Комунікативні моральні риси людини: чесноти і вади, толерантності, співчуття, милосердя, віротерпимості, ввічливості та взаємоповаги. Конфлікт та морально-етичні аспекти його вирішення.Етикет та ритуал. Модуль ІІ Індивідуальне науково-дослідне завдання Розподіл балів, що присвоюються студентам
Оцінювання знань студентів з дисципліни «Основи етики» здійснюється на основі результатів поточного модульного контролю. Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною шкалою, а саме: завдання поточного контролю оцінюються: в діапазоні від 0 до 100 балів(включно).
Шкала оцінювання:
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ Модуль І Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|