МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВАСлова мораль, етика сприймаються у наш час неоднозначно. З одного боку, поняття моралі і моральних цінностей у нас заексплуатовані. За роки радянської влади ввійшло у звичку латати «моральним чинником» усі дірки дряхліючого суспільного організму. Не дивно, що у своєму падінні ця система потягла за собою все, пов’язане з нею – так криза моралі соціалістичної обернулася на девальвацію моралі загалом. Тим часом, чим гостріші проблеми постають перед нами, чим непевні наші перспективи на майбутнє – тим невідворотніше прагнення сучасної людини знайти якийсь твердий грунт під ногами, те, заради чого варто було б жити. Свідомо, чи несвідомо, вона знову й знову повертається до кардинальних питань моральності, питань вибору моральних цінностей. Реалізації цього прагнення покликано сприяти вивчення навчальної дисципліни «Основи етики». Метою навчальної дисципліниєформування системи знань з етики, уявлень про форми та механізми моральної регуляції життєдіяльності суспільства. Завданнямєфілософське дослідження сутності, мети та причини виникнення моралі і моральності, змісту основних етичних категорій, моральних аспектів глобальних проблем сучасної цивілізації, основ культури спілкування і сучасного етикету. Предметом виступаютьморально-етичні аспекти світогляду сучасної людини. В навчально-методичному посібнику вказані лекції, які дозволяють ознайомити студентів з теоретичними основами курсу у логічно витриманій послідовності, а також семінарські заняття, які сприяють більш продуктивному закріпленню знань, умінь, навичок, формуванню особистої позиції. Однією із форм організації навчання з навчальної дисципліни є індивідуальні завдання. До індивідуальних завдань відносяться реферати. Індивідуальні заняття з даного курсу спрямовують здебільшого на поглиблення вивчення студентами навчальної дисципліни, проводяться з одним або декількома студентами. Індивідуальні заняття передбачають створення умов для найповнішої реалізації творчих можливостей студентів, які виявляють особливі здібності в навчанні та нахил до науково-дослідної роботи і творчої діяльності. Навчальними планом передбачається самостійна робота студентів. Головним при самостійному опрацюванні курсу «Основи етики» повинно бути вивчення літератури, рекомендованої у програмі. Самостійна робота може виконуватися в бібліотеці, навчальному кабінеті, а також в домашніх умовах. На самостійне вивчення виносяться окремі теми навчальної дисципліни з метою: 1. Закріплення, поглиблення, розширення і систематизація знань, отриманих під час аудиторних занять; самостійне оволодіння новим навчальним матеріалом. 2. Формування умінь і навичок самостійної розумової праці. 3. Розвиток самостійного мислення. В організації навчального процесу з дисципліни «Основи етики» застосовується поточний та підсумковий контроль. Поточний контроль здійснюється за результатами виконання самостійної роботи, індивідуального науково-дослідного завдання. Підсумковий контроль проводиться у формі поточного модульного контролю. Навчально-методичний посібник може бути використаним при підготовці до семінарського заняття, для самостійної роботи студентів над навчальним матеріалом, а також при виконанні індивідуальних науково-дослідних завдань.
Читайте також:
|
||||||||
|