Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕРЕДМОВА

Слова мораль, етика сприймаються у наш час неоднозначно. З одного боку, поняття моралі і моральних цінностей у нас заексплуатовані. За роки радянської влади ввійшло у звичку латати «моральним чинником» усі дірки дряхліючого суспільного організму. Не дивно, що у своєму падінні ця система потягла за собою все, пов’язане з нею – так криза моралі соціалістичної обернулася на девальвацію моралі загалом.

Тим часом, чим гостріші проблеми постають перед нами, чим непевні наші перспективи на майбутнє – тим невідворотніше прагнення сучасної людини знайти якийсь твердий грунт під ногами, те, заради чого варто було б жити. Свідомо, чи несвідомо, вона знову й знову повертається до кардинальних питань моральності, питань вибору моральних цінностей.

Реалізації цього прагнення покликано сприяти вивчення навчальної дисципліни «Основи етики».

Метою навчальної дисципліниєформування системи знань з етики, уявлень про форми та механізми моральної регуляції життєдіяльності суспільства.

Завданнямєфілософське дослідження сутності, мети та причини виникнення моралі і моральності, змісту основних етичних категорій, моральних аспектів глобальних проблем сучасної цивілізації, основ культури спілкування і сучасного етикету.

Предметом виступаютьморально-етичні аспекти світогляду сучасної людини.

В навчально-методичному посібнику вказані лекції, які дозволяють ознайомити студентів з теоретичними основами курсу у логічно витриманій послідовності, а також семінарські заняття, які сприяють більш продуктивному закріпленню знань, умінь, навичок, формуванню особистої позиції.

Однією із форм організації навчання з навчальної дисципліни є індивідуальні завдання. До індивідуальних завдань відносяться реферати.

Індивідуальні заняття з даного курсу спрямовують здебільшого на поглиблення вивчення студентами навчальної дисципліни, проводяться з одним або декількома студентами. Індивідуальні заняття передбачають створення умов для найповнішої реалізації творчих можливостей студентів, які виявляють особливі здібності в навчанні та нахил до науково-дослідної роботи і творчої діяльності.

Навчальними планом передбачається самостійна робота студентів. Головним при самостійному опрацюванні курсу «Основи етики» повинно бути вивчення літератури, рекомендованої у програмі. Самостійна робота може виконуватися в бібліотеці, навчальному кабінеті, а також в домашніх умовах.

На самостійне вивчення виносяться окремі теми навчальної дисципліни з метою:

1. Закріплення, поглиблення, розширення і систематизація знань, отриманих під час аудиторних занять; самостійне оволодіння новим навчальним матеріалом.

2. Формування умінь і навичок самостійної розумової праці.

3. Розвиток самостійного мислення.

В організації навчального процесу з дисципліни «Основи етики» застосовується поточний та підсумковий контроль. Поточний контроль здійснюється за результатами виконання самостійної роботи, індивідуального науково-дослідного завдання. Підсумковий контроль проводиться у формі поточного модульного контролю.

Навчально-методичний посібник може бути використаним при підготовці до семінарського заняття, для самостійної роботи студентів над навчальним матеріалом, а також при виконанні індивідуальних науково-дослідних завдань.

 

 



Читайте також:

  1. І.Передмова
  2. Передмова
  3. ПЕРЕДМОВА
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. ПЕРЕДМОВА
  8. ПЕРЕДМОВА
  9. Передмова
  10. ПЕРЕДМОВА
  11. ПЕРЕДМОВА
  12. ПЕРЕДМОВА




Переглядів: 299

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
К 96 Кушнір І.О. | Програма НАВЧАЛЬНОї дисципліни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.