МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вибір організаційно форми потокуТип потоку, його структура, вид і спосіб запуску виробів та деталей у потік, транспортувальні засоби, можуть визначені технічним завданням або вибираються, аналізуючи вихідні дані та параметри попереднього розрахунку, враховуючи досягнення науки і техніки, використовуючи передовий досвід роботи підприємств швейної галузі. Обґрунтування названих характеристик повинно бути конкретним, чітким, критичним, з розкриттям переваг і недоліків та роз’ясненням, чому перевага надана тому чи іншому типу потоку чи транспортному засобу. Тут необхідний творчий підхід студента, чітке уявлення про досягнення в вирішенні цих питань. Необхідно обґрунтувати потік, який проектується, з позиції: - Потужності (малої, середньої, великої, раціональної, оптимальної); - Структури (селекційний, неселекційний); - Кількості секцій та розміщення їх на плані цеху, рух вантажопотоку; - Рівня спеціалізації (одно модельний, багатомодельний); - Ритму потоку (вільний, регламентований, комбінований); - Способу передачі напівфабрикату та використання транспортуючих засобів (конвеєр, автоматичне адресування, безпровідні транспортні засоби); - Вид руху напівфабрикату (паралельний, послідовний); - Види запуску деталей у потік (поштучний, пачковий, централізований, децентралізований); - Спосіб запуску моделей одягу (послідовний, циклічний); - Наступності змін (знімні, незміні); - Форми організації потоку (агрегатний, конвеєрний, агрегатно-груповий); При виборі типу потоку слід надавати перевагу високопродуктивним селекційним потокам з високою мобільністю. У відповідності з досвідом роботи промисловості при виготовленні верхнього одягу рекомендується такі потоки: - В заготівельній секції – агрегатно-групові з виділенням груп по паралельній обробці окремих вузлів та деталей, з пачковим запуском і пересуванням напівфабрикату по міжстоллю і скатом, за допомогою візків або інших без приводних засобів; - В монтажній секції – агрегатні або конвеєрні потоки з поштучним запуском, з однією або декількома поточними лініями; - В секції остаточної обробки – агрегатні або конвеєрні підвісні потоки з поштучним запуском. Потужність усіх секцій повинна бути однаковою. При виготовленні легкого одягу в залежності від потужності можна використовувати несекційні і секційні потоки. Якщо потік секційний: - В заготівельній секції – круговий, агрегатний або агрегатно-груповий потік з пачковим запуском; - В монтажній та секції остаточної обробки – агрегатні, кругові потоки з поштучним або пачковим запуском. При виготовленні чоловічих сорочок: - В заготівельній секції – агрегатний або агрегатно-груповий потік з поштучним або пачковим запуском; - В секції остаточної обробки – агрегатні та конвеєрні підвісні потоки з поштучним або пачковим запуском; При проектуванні побудов слід передбачати централізоване оздоблення та кінцеву волого-теплову обробку виробу. При рішенні реальної теми проекту з реорганізації або реконструкції діючого потоку або цеху, цей розділ проекту необхідно розробляти, враховуючи конкретні умови (виробничі площі, асортимент, мета проекту) та обґрунтування заходів, що проектується вести чітко у співвідношенні з даними діючого потоку, робити висновки.
Читайте також:
|
||||||||
|