МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Попередній розрахунок потоку.Мета попереднього розрахунку потоків розподіл асортименту за потоками цеху, надання характеристики потокам цеху, визначення їх параметрів (потужності, численності робітників, кількість робочих місць, площі потоку та цеху). Попередній розрахунок потоків виконують як при проектуванні нових, так і при реорганізації діючих потоків. Це робиться дія того, щоб з самого початку проектування на основі аналізу вихідних даних та показників роботи потоків виконати розміщення їх у цеху, визначити найбільш вдосконалені та ефективні форми організації потоку. В першу чергу виконують розрахунки показників роботи основного потоку. У кожному потоці визначають такт потоку, численність робітників, потужність потоку, кількість робочих місць, довжину поточної лінії, площу для розміщення потоку. Вихідними даними для попереднього розрахунку є: асортимент виробу, трудомісткість виготовлення виробу, визначають параметри потоку за методикою, викладеною у підручнику. В залежності від вихідних даних порядок попереднього розрахунку відповідно змінюється. В пояснювальній записці розрахунок параметрів потоку краще надавати у вигляді таблиці.
Таблиця 2.10. Параметри основного потоку Назва виробу_______________
Примітка: R - тривалість робочої зміни, 228800 с. - коефіцієнт, який показує кількість робочих місць на одного робітника, в залежності від асортименту. - крок робочого місця, в залежності від асортименту. S - санітарна норма площі на одного виробничого працівника залежить від асортименту та організаційної норми потоку, береться з довідника. При можливості слід використовувати математичні методи та електронно-обчислювальні машини, які забезпечують найбільш удосконалене вирішення цієї проблеми. При реорганізації діючого потоку вихідними даними для попереднього розрахунку потоку буде площа, яку займає потік. Згідно з санітарною нормою на одного виробничого працівника визначають і кількість робітників за формулою: N= Подальший розрахунок такий, як і при проектуванні.
Таблиця 2.11. Трудомісткість виготовлення вибору за стадіями та вузлами обробки
Примітка: 1. Час обробки береться з технологічної послідовності. 2. Розрахункова численність робітників визначається відношенням часу обробки вузла до такту потоку, розраховується з точністю до 0,01. 3. Довжина поточної лінії розраховується тільки дія агрегатного то конвеєрного потоків. 4. Площа розраховується за секціями.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|