Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ

Кількість балів Критерії оцінювання
7 балів - робота є оригінальним самостійним дослідженням, у якому відбито творчий пошук студента, його вміння нестандартно мислити, працювати з правовими та науковими джерелами, роблячи при цьому власні ґрунтовні висновки; - поставлені завдання реалізовані в повному обсязі; - при описі результатів повністю дотримано вимоги до структури роботи, до викладу думки та до технічного оформлення тексту
5 – 6 балів - дослідження виконане на достатньо високому рівні; - робота має чітку структуру, думки логічно аргументовані, але у викладі простежується неточне розуміння деяких понять і категорій; - мета роботи в цілому досягнута, але завдання реалізовані не повністю; - робота має незначні недоліки в технічному оформленні, стилістиці тексту.
3 – 4 бали - робота не відповідає переважній більшості вимог, але містить усі структурні елементи; - мета роботи досягнута лише частково, завдання реалізовані не повністю; - роботу виконано акуратно, але допущено недоліки в її оформленні.
1 – 2 бали - робота не відповідає переважній більшості вимог; - більшість із поставлених завдань не реалізована; - роботу виконано неакуратно, не дотримано більшість вимог до технічного оформлення тексту.

Переведення даних 100-бальної шкали оцінювання в 5-х бальну та шкалу за системою ЕСТS здійснюється в такому порядку:

Оцінка за шкалою ЕСТS Оцінка за бальною шкалою прийнятою в НУДПСУ Оцінка за національною шкалою
А 90-100 5 (відмінно)
В 80-89 4,5 (дуже добре)
С 65-79 4 (добре)
D 55-64 3,5 (задовільно)
E 50-54 3 (достатньо)
FX 35-49 2 (незадовільно)
F 1-34 1 (неприйнятно)

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  5. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  6. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  7. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  8. III. Виконання бюджету
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 1060

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ | ДОДАТОК А

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.