Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання корекційно-педагогічної роботи з дітьми на різних рівнях розвитку.

Основним завданням корекційно-педагогічної роботи з дітьми, які перебувають на I домовленнєвому рівні розвитку, є стимуляція голосових реакцій, при цьому основними напрямками корекційно-педагогічної роботи є:

нормалізація тонусу м'язів і моторики артикуляційного апарату;

- вокалізація видиху;

- розвиток «комплексу пожвавлення» із включенням в нього голосового компонента;

- стимуляція голосових реакцій;

- розвиток зорової фіксації і простежування;

- вироблення слухового зосередження;

- нормалізація положення кисті і пальців, необхідна для формування зорово-моторної координації.

Заняття з дітьми проводяться індивідуально, як до годування, так і після нього. Тривалість заняття 7- 10 хвилин. На заняттях повинна бути присутня мати і вивчати прийоми корекційно-педагогічної роботи, для того, щоб протягом дня продовжувати займатися зі своєю дитиною.

Основним завданнямкорекційно-педагогічної роботи з дітьми, які перебувають на ІІ домовленнєвом рівні розвитку, є стимуляція гуління. Основні напрямки корекційно-педагогічної роботи при цьому включають:

- нормалізацію тонусу м'язів і моторики артикуляційного апарату;

- збільшення обсягу і сили видиху з наступною вокалізацією, стимуляція гуління;

- розвиток стійкості фіксації, плавності простежування;

- формування вміння локалізувати звуки у просторі і сприймати по-різному інтонований голос дорослого;

- розвиток хапальної функції рук.

Заняття, проведені в цей період, носять індивідуальний характер, по тривалості не перевищують 10-15 хвилин. Вони проводяться у спеціально обладнаному світлому і теплому кабінеті, ізольованому від сторонніх шумів. Протягом дня з дитиною повинна займатися мати за планом, складеним логопедом.

Основним завданням корекційно-педагогічної роботи з дітьми, які перебувають на III домовленнєвом рівні розвитку, є стимуляція інтонованого голосового спілкування і белькоту за наступними напрямками:

- нормалізація м'язового тонусу і моторики артикуляційного апарату;

- вироблення ритмічності дихання і рухів дитини;

- стимуляція белькоту;

- формування позитивного емоційного відношення до занять;

- вироблення зорових диференціювань;

- стимуляція кінестетичних відчуттів і розвиток на їх основі пальцевого дотику;

- вироблення акустичної установки на звуки і голос;

- розвиток слуховх диференціювань;

- формування підготовчих етапів розуміння мови.

Логопедичні заняття проводяться індивідуально, щодня. Тривалість занять не перевищує 20 хвилин. Заняття проходять у логопедичному кабінеті, оснащеному спеціальними меблями і набором необхідних іграшок. Залежно від своїх рухових можливостей під час заняття дитина перебуває у спеціальному стільці або кріслі, тобто в позі, адекватній можливостям даної дитини.

Основним завданням корекційно-педагогічної роботи з дітьми, що перебувають на IV рівні домовленнєвого розвитку, є розвиток спілкування з дорослим за допомогою інтонаційних звуків белькоту і лепетальних слів. Основними напрямками корекційно-педагогічної роботи при цьому є:

- нормалізація тонусу м'язів і моторики артикуляційного апарата;

- збільшення сили і тривалості видиху;

- стимуляція фізіологічних ехолалій і лепетних слів;

- розвиток маніпулятивної функції рук і диференційованих рухів пальців рук;

- формування розуміння мовних інструкцій у конкретній ситуації.

Одним з важливих факторів успішності проведених логопедичних занять є створення позитивного емоційного відношення дитини до заняття і до логопеда. Велике значення для розвитку активності дитини має вибір адекватної віку іграшки. Заняття проводяться індивідуально, їх тривалість 25-30 хвилин. У силу того, що діти цього рівня розуміють звернену до них мову, особлива увага приділяється залученню самої дитини до виконання завдання.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  8. V. Завдання.
  9. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  10. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  11. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  12. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції




Переглядів: 876

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слухові орієнтовні реакції. | Методики розвитку мовлення у дітей раннього віку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.