МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Завдання корекційно-педагогічної роботи з дітьми на різних рівнях розвитку.Основним завданням корекційно-педагогічної роботи з дітьми, які перебувають на I домовленнєвому рівні розвитку, є стимуляція голосових реакцій, при цьому основними напрямками корекційно-педагогічної роботи є: нормалізація тонусу м'язів і моторики артикуляційного апарату; - вокалізація видиху; - розвиток «комплексу пожвавлення» із включенням в нього голосового компонента; - стимуляція голосових реакцій; - розвиток зорової фіксації і простежування; - вироблення слухового зосередження; - нормалізація положення кисті і пальців, необхідна для формування зорово-моторної координації. Заняття з дітьми проводяться індивідуально, як до годування, так і після нього. Тривалість заняття 7- 10 хвилин. На заняттях повинна бути присутня мати і вивчати прийоми корекційно-педагогічної роботи, для того, щоб протягом дня продовжувати займатися зі своєю дитиною. Основним завданнямкорекційно-педагогічної роботи з дітьми, які перебувають на ІІ домовленнєвом рівні розвитку, є стимуляція гуління. Основні напрямки корекційно-педагогічної роботи при цьому включають: - нормалізацію тонусу м'язів і моторики артикуляційного апарату; - збільшення обсягу і сили видиху з наступною вокалізацією, стимуляція гуління; - розвиток стійкості фіксації, плавності простежування; - формування вміння локалізувати звуки у просторі і сприймати по-різному інтонований голос дорослого; - розвиток хапальної функції рук. Заняття, проведені в цей період, носять індивідуальний характер, по тривалості не перевищують 10-15 хвилин. Вони проводяться у спеціально обладнаному світлому і теплому кабінеті, ізольованому від сторонніх шумів. Протягом дня з дитиною повинна займатися мати за планом, складеним логопедом. Основним завданням корекційно-педагогічної роботи з дітьми, які перебувають на III домовленнєвом рівні розвитку, є стимуляція інтонованого голосового спілкування і белькоту за наступними напрямками: - нормалізація м'язового тонусу і моторики артикуляційного апарату; - вироблення ритмічності дихання і рухів дитини; - стимуляція белькоту; - формування позитивного емоційного відношення до занять; - вироблення зорових диференціювань; - стимуляція кінестетичних відчуттів і розвиток на їх основі пальцевого дотику; - вироблення акустичної установки на звуки і голос; - розвиток слуховх диференціювань; - формування підготовчих етапів розуміння мови. Логопедичні заняття проводяться індивідуально, щодня. Тривалість занять не перевищує 20 хвилин. Заняття проходять у логопедичному кабінеті, оснащеному спеціальними меблями і набором необхідних іграшок. Залежно від своїх рухових можливостей під час заняття дитина перебуває у спеціальному стільці або кріслі, тобто в позі, адекватній можливостям даної дитини. Основним завданням корекційно-педагогічної роботи з дітьми, що перебувають на IV рівні домовленнєвого розвитку, є розвиток спілкування з дорослим за допомогою інтонаційних звуків белькоту і лепетальних слів. Основними напрямками корекційно-педагогічної роботи при цьому є: - нормалізація тонусу м'язів і моторики артикуляційного апарата; - збільшення сили і тривалості видиху; - стимуляція фізіологічних ехолалій і лепетних слів; - розвиток маніпулятивної функції рук і диференційованих рухів пальців рук; - формування розуміння мовних інструкцій у конкретній ситуації. Одним з важливих факторів успішності проведених логопедичних занять є створення позитивного емоційного відношення дитини до заняття і до логопеда. Велике значення для розвитку активності дитини має вибір адекватної віку іграшки. Заняття проводяться індивідуально, їх тривалість 25-30 хвилин. У силу того, що діти цього рівня розуміють звернену до них мову, особлива увага приділяється залученню самої дитини до виконання завдання.
Читайте також:
|
||||||||
|