МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Зміст звіту1. Мета роботи. 2. Відповіді на питання для самостійної підготовки. 3. Результати оцінки технічного стану деталей (згідно з варіантом) за допомогою органолептичних методів дефектування (табл. 2). 4. Карта вимірювань діаметра отвору гільзи циліндрів (табл. 3), криві зносу діаметра отвору гільзи циліндрів за довжиною (варіант №1); карта вимірювання шатунної шийки колінчастого валу (табл. 5), криві зносу шийки колінчастого вала за діаметром і шириною (варіант №2). 5. Карта дефектування деталей (табл.4, згідно з варіантом). 6. Характеристика контролюємої деталі, її відображення (для варіантів №3 та №4) Блок схема та принцип роботи магнітопрошкового роликового дефектоскопу.(варіант №3). 7. Блок-схема та принцип роботи ультразвукового дефектоскопу, будова п’єзоелектричного преретворювача.(варіант №4). 8. Знайдені дефекти в контролюємої деталі, їх характеристика й глибина залягання. 9. Послідовність виконання операцій коерцитиметричного контролю та розрахунок середнього значення та розмаху (варіант№5). 10. Висновки.11 Контрольні питання.
11 Контрольні запитання 11.1 Яку інформацію містять технічні вимоги на дефектування деталей ? 11.4 На які групи сортують деталі при їх дефектуванні ? 11.3 Чим відрізняються калібри, які застосовують при дефектуванні, від калібрів для контролю деталей при виготовленні? 11.4 До яких наслідків призводить недотримання технічних вимог на дефектування деталей і як це впливає на ефективність ремонту? 11.5 Які особливості підготовки поверхні деталі до ультразвукової дефекації? 11.6 Електромагніт та його застосування. Способи намагнічування деталей? 11.7 Розмагнічування та контроль ступеню розмагнічування імпульсним блоком. Час повного розмагнічування? 11.8 Які проникаючи рідини, застосовуються в люмінесцентній дефектоскопії? 11.9 Які прилади для люмінесцентного контролю? 11.10 Які існуючі види дефектів у деталях? 11.11 Який принцип роботи коерцитиметра КРМ-Ц? 11.12 Яка послідовність підготовки коерцитиметра до роботи? ДОДАТОК А Таблиця А.1 Види дефектів та їх характеристика
Додаток Б
а) б) в)
Рисунок 1. Універсальні засоби вимірювання з цифровою індикацією:
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|