Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗМІСТ ЗВІТУ

1. Мета роботи. 2. Завдання. 3. Відповіді на запитання самостійної підготовки. 4. Сутність та зміст віброобкатування та фізика процесу ППД. 5. Принципова схема вібронакатування (вібровигладжування). 6. Малюнки частково-регулярних мікрорельєфів (ЧРМР) і повністю регулярних мікрорельєфів (ПРМР), одержаних після вібронакатування. 7. Вибрані параметри режиму вібронакатування (вібровигладжування) згідно варіанту (див. додаток В). 8. Операційна карта режиму вібронакатування. 9.Висновок.

 

КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ

11.1 Які існують параметри вібронакатування і як вони впливають на фізико-механічні властивості зміцненого шару деталі?

11.2 Як впливає вібронакатування на експлуатаційні властивості зміцнених поверхонь?

11.3 Які мікрорельєфи можна одержати вібронакатуванням та області їх застосування на деталях?

11.4 Які переваги регулярних мікрорельєфів по зрівнянні з рельєфами, одержаними традиційними способами механічної обробки?

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 505

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБОТИ | ДОДАТОК А

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.