МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
III Transform the following sentences according to the modelsModel 1: There are no part-time vacancies at the moment but look back in a month. 1) ……………………………. call back …………………………………….. 2) …………. full-times ………………………………………………………. 3) ………………….. textile jobs …………………………………………….. 4) ……………….temporary …………………………………………………. 5) ……………………………. positions ……………………………………… Model 2: Have you any vacancies for a full-time designers? No, but we need a part-time textile technologist. 1) …………………………………………………………temporary designers? …………………………………………………………..week-end designers. 2) …………………………………………………… permanent textile experts? ………………………………… ……………..part-time textile technologists. 3) ……………………………… ………………….part-timers for a design job? ………………………………………... full-timers to design technical textiles. IV Try to reproduce the dialogs on the topic «Finding a job» Project work I Here is one of the job-seeking sites. Make a list of jobs wanted in the field, note the main requirements to the applicants obs.lovetoknow.com/Textile_Design_Jobs
II Offer other sites to find a proper job in the field Assess your progress in Module 5. Give marks for yourself. Compare them with the marks of your teacher
Revision. Self-check I Translate the terms given below (5 points) споживач, зворотній зв'язок, невідповідність, застарілий (той, що вийшов з моди), просування (реклама), купівля, швидка реакція, продавець (роздрібний), візуальний
II Translate the following word-combinations (5 points) satisfy needs, financial losses, demand for a product, to reduce the risk, social trends, computer-based technique, component parts, change existing designs, current trends in fashion, rapid changes in fashion III Make up the questions to the underlined words or word-combinations (5 points) 1. Designers are mainly interested in the visual appearance. 2. Designers frequently use historic designs. 3. Many themes take their inspiration from nature. 4. At the beginning of a season designers gain an overview of the coming styles and trends. 5. The themes are expressed by sketches of garments, a colour palette and some topical images. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|