Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задачі для самостійного вирішення до розділу 1

Задача 1. Студентка споживає груші та яблука. Представлені в табл. 1.8 споживчі кошики є байдужими для неї, вони всі мають однакову корисність.

Таблиця 1.8

Споживчі кошики А В С D
Кількість груш, кг
Кількість яблук, кг

 

1. На основі наведених даних побудуйте криву байдужості, відклавши кількість груш на вертикальній осі, а кількість яблук – на горизонтальній.

2. Визначте граничну норму заміни груш яблуками та її динаміку, якщо студентка послідовно змінює уподобання щодо споживчих кошиків від А до D.

Задача 2. Домогосподарка кожного дня купує буханець хліба та пакет молока за цінами відповідно 1 грн і 0,80 грн за одиницю. Останнім часом вона купує таку кількість цих продуктів, що гранична корисність останніх одиниць становить відповідно 80 та 70.

Чи можна вважати, що вона купує оптимальний набір продуктів? Якщо ні, то поясніть, як їй слід перерозподілити свої видатки між двома товарами?

Задача 3. Припустимо, що сім'я щодня купує продукти А, В, С, ціни яких становлять Ра = 2 грн, Рв = 5 грн, Рс = 10 грн. Тижневий бюджет сім'ї становить 65 грн. Граничні корисності одиниць відповідних продуктів подані у табл.1.9.

Таблиця 1.9

Продукція МUа МUв МUс МU заощадження

Визначте, яку оптимальну кількість кожного продукту придбає сім'я. Скільки гривень вигідніше заощадити, ніж витратити на продукти?

Задача 4. Домогосподарка вважає вершкове масло і бутербродний маргарин абсолютними замінниками: MRS = 1 для всіх рівнів споживання. Вона витрачає на покупку цих товарів 20 грн протягом місяця, пачка вершкового масла коштує 2 грн, пачка маргарину – 1 грн.

1. Визначте оптимальний споживчий кошик.

2. Як змінилося б рішення домогосподарки, якби пачка вершкового масла коштувала 1 грн, а пачка бутербродного маргарину – 2 грн?

3. Яким було б її рішення, якби ціни масла і маргарину були рівні?

Задача 5.Студент полюбляє чай з цукром, при цьому він завжди додає на склянку чаю 2 ложечки цукру, при іншому співвідношенні чаю та цукру він взагалі відмовиться від його споживання. Щотижневі видатки студента на чай з цукром становлять 4 грн, ціна ложки цукру 5 коп, ціна склянки чаю – 15 коп.

Яка кількість цукру та чаю є для студента оптимальною в межах його бюджету?


ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ СУСПІЛЬНОГО ВИРОБНИЦТВА

Сутність і структура суспільного виробництва. Матеріальне і нематеріальне виробництво

Основні фактори суспільного виробництва та їх взаємозв'язок

Ефективність виробництва, її сутність, економічні та соціальні показники

Форми організації суспільного виробництва: натуральне і товарне

Економічні та неекономічні блага. Товар і його властивості


Читайте також:

  1. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  2. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  3. Алгоритм розв’язання задачі
  4. Алгоритм розв’язання задачі
  5. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  6. Алгоритм розв’язування задачі
  7. Алгоритм розв’язування задачі
  8. Алгоритм розв’язування задачі
  9. Алгоритм розв’язування задачі
  10. Алгоритм розв’язування задачі
  11. Алгоритм розв’язування задачі
  12. Алгоритм розв’язування задачі оптимізації в Excel




Переглядів: 1250

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклади розв’язання задач до розділу 1 | Альтернативні теорії вартості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.