МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Приклади розв’язання задач до розділу 1Задача 1. Припустимо, що покупець купує 8 одиниць товару X та 4 одиниці товару Y. Знайдіть його дохід, якщо відомо, що ціна товару X складає 2 грн., а гранична норма заміщення дорівнює 4. Розв’язання Дохід індивіда складається з сум, що йдуть на придбання товару X та товару Y визначається з рівняння (1.5). Нам невідома ціна товару Y, яку можна визначити з формули граничної норми заміщення: MRC = Рх / Pу = 4, звідси Ру = Рх / 4 = 2 / 4 = 0,5 грн. І = 8 – 2 + 4 – 0,5=18грн.
Задача 2. На основі наведених даних (табл. 1.4): Таблиця 1.4
1) визначте граничну корисність третього тістечка; 2) за якого значення граничної корисності споживач отримує максимум сукупної корисності? Розв’язання 1) MU третього тістечка становить 3 (див. табл. 1.5); Таблиця 1.5
2) значення TU є максимальним за MU=0, тобто максимум сукупної корисності при поїданні шостого тістечка. Задача 3. Уявіть, що ви робите вибір між покупкою морозива та шоколадок, граничні корисності яких представлені даними таблиці 1.6: Таблиця 1.6
Визначте, яка кількість морозива та шоколадок максимізуватиме корисність, якщо ваш тижневий доход становить 9 грн., ціна одного морозива – 2 грн., однієї шоколадки – 1 грн. Визначте величину сукупної корисності оптимального набору. Перевірте правильність вашого вибору за правилом максимізації корисності. Розв’язання Загальне правило оптимізації вибору споживача:в межах бюджетного обмеження відношення граничних корисностей будь-якого блага дорівнює відношенню його ціни: Гранична корисність морозива та шоколадок наведена у табл. 1.7: Таблиця 1.7
Оптимальний кошик: 4 = 4; 5 = 5; 3 = 3, але І = 9 грн. Рівняння бюджетного обмеженнявизначає сукупні видатки споживача на придбання двох товарів (X, Y) в межах певного доходу (І) :
,
де Рх , Ру – ціна товару Х, У, грн; QХ, QУ – обсяг товару Х, У, шт.
І = 5 * 1 + 2 * 2 = 9 грн; І = 1 * 2 + 4 * 1 = 6 грн. < 9 грн; І = 3 * 2 + 6 * 1 = 12 грн > 9 грн. Тому оптимальний кошик: 5 шоколадок + 2 морозива.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|