Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні вказівки для проведення семінарських занять

На семінарському занятті передбачається перевірка рівня засвоєння матеріалу шляхом усного опитування студентів за основними термінами розділу, а також відповіді на одно- та багатоваріантні питання.

Теоретичні знання закріплюються шляхом розв’язання практичних задач, за що також нараховуються бали відповідно до рейтингової системи оцінювання знань.

Одноваріантні запитання до розділу 7

1. Криві сукупного попиту і сукупної пропозиції переміщуються під впливом цінових факторів. (Так/Ні)

2.Підвищення ефективності національної економіки означає, що крива довгострокової сукупної пропозиції переміщується вліво. (Так/Ні)

3. Зміни обсягу виробництва і рівня зайнятості не обов’язково викликані циклічними коливаннями. (Так/Ні)

4.Причинами економічних циклів є виключно внутрішні економічні фактори. (Так/Ні)

5. Ефективна антициклічна політика держави здатна подолати циклічність виробництва. (Так/Ні)

6. Якщо людина втратила роботу внаслідок зменшення попиту на її професію, то це циклічне безробіття. (Так/Ні)

7. Фрикційна форма безробіття не вважається вимушеною. (Так/Ні)

8. Людина, яка втратила роботу внаслідок спаду в економіці, потрапляє до категорії фрикційних безробітних. (Так/ Ні)

9. Зростання цін до 10% на рік характеризує гіперінфляцію. (Так/Ні)

10. Темпи приросту інфляції і ставок заробітної плати, як правило, однакові. (Так/Ні)

Багатоваріантні запитання до розділу 7

1. Матеріальною основою малих циклів є:

а) необхідність збільшення ВВП;

б) процеси, що відбуваються на грошовому ринку;

в) необхідність оновлення об'єктів інфраструктури;

г) необхідність оновлення основного капіталу.

 

2. Матеріальною основою середніх циклів є:

а) необхідність оновлення основного капіталу;

б) необхідність відновлення рівноваги на споживчо­му ринку;

в) процеси, що відбуваються на грошовому ринку;

г) необхідність оновлення об'єктів інфраструктури.

3. Матеріальною основою великого циклу є:

а) необхідність оновлення основного капіталу;

б) необхідність зміни базових технологій і поколінь машин та оновлення об'єктів інфраструктури;

в) процеси, що відбуваються на грошовому ринку;

г) забезпечення економічної стабільності.

 

4. Які положення правильні?

а) вища точка активності економічного циклу — пе­ріод пожвавлення;

б) споживчі витрати – найбільш нестабільний ком­понент сукупних витрат;

в) спад виробництва — це період депресії;

г) початковою фазою економічного циклу є депресія.

 

5. У період депресії найбільше скорочується:

а) рівень зарплати;

б) рівень цін;

в) обсяг виробництва;

г) державні закупівлі товарів і послуг.

 

6. Яке з наведених явищ не відповідає фазі економіч­ного падіння (кризі)?

а) зменшення обсягів виробництва;

б) зменшення обсягів інвестицій в основний капітал;

в) зменшення обсягу допомоги на випадок безробіття;

г) скорочення податкових надходжень.

 

7. Значення якого з наведених показників зменшується після настання фази підйому і зростає після настання фази падіння?

а) рівень цін;

б) обсяг товарних запасів в обробній промисловості;

в) обсяг ВВП;

г) середня тривалість робочого тижня.

 

8. У чому сутність поняття "зайнятість"?

а) праця в особистому підсобному та домашньому гос­подарстві;

б) участь працездатного населення у створенні мате­ріальних благ;

в) участь працездатного населення у створенні мате­ріальних і духовних благ, в інших видах суспільно корис­ної праці, яка дає дохід;

г) праця людей взагалі.

 

9. Повна зайнятість забезпечується в умовах:

а) раціонального розподілу робочої сили;

б) використання робочої сили за професією;

в) відсутності безробіття;

г) відсутності циклічного безробіття.

 

10. За яких умов виникає безробіття?

а) збігання пропозиції робочої сили з попитом на неї;

б) на ринку праці попит на робочу силу менший від пропозиції;

в) економіка країни перебуває у кризовому стані;

г) міграція робочої сили.

 

11. Якщо людина звільнилася з роботи за власним бажанням, то виникає безробіття:

а) структурне; б) фрикційне.

в) циклічне; г) природне.

 

12. Якщо працівник втратив роботу у зв'язку зі ско­роченням обсягу виробництва, то виникає безробіття:

а) природне; б) циклічне;

в) структурне; г) фрикційне.

 

13. Фактичний ВВП дорівнює потенційному за наяв­ності лише:

а) фрикційного й циклічного безробіття;

б) структурного безробіття;

в) фрикційного й інституціонального безробіття;

г) природного безробіття.

 

14. Відставання фактичного ВВП від потенційного спричинюється безробіттям:

а) циклічним; в) структурним;

б) природним; г) фрикційним.

 

15. Якщо в економіці наявне загальне падіння обсягу виробництва, то:

а) фактичне безробіття більше за природне;

б) циклічне безробіття більше фактичного;

в) фактичне безробіття менше від природного;

г) фактичне безробіття дорівнює природному.

 

16. Які чинники безпосередньо впливають на зростан­ня зайнятості населення країни?

а) низька заробітна плата;

б) розширення виробництва за рахунок екстенсивних факторів;

в) збільшення обсягів виробництва за рахунок інтен­сивних факторів;

г) раціональне використання робочої сили.

 

17. Інфляція попиту виникає в умовах, коли:

а) зростання сукупного попиту випереджає зростання сукупної пропозиції;

б) темпи зростання сукупного попиту і сукупної пропозиції однакові;

в) зростання сукупної пропозиції випереджає зростан­ня сукупного попиту;

г) усі відповіді неправильні.

 

18. Якщо інфляція витрат супроводжується падінням обсягів виробництва, то це явище називається:

а) девальвація;

б) неочікувана інфляція;

в) стагфляція;

г) гіперінфляція.

 

19. Які наслідки викликає інфляція в економіці країни?

а) зниження реальних доходів на душу населення;

б) підвищення інвестиційної активності;

в) збільшення попиту на фінансові активи;

г) підвищення курсу національної валюти.

 

20. Інфляція попиту виникає в умовах, коли:

а) збільшуються сукупні видатки в економіці;

б) зростають ціни на енергоресурси;

в) збільшуються середні витрати на виробництво про­дукції;

г) усі відповіді правильні.

 

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. Організація і проведення спортивних походів
  6. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  8. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  9. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  10. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  11. А) Методика проведення заняття
  12. А) Методика проведення заняття




Переглядів: 941

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Наслідки порушення рівноваги: інфляція і безробіття | Приклади розв’язання задач до розділу 7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.