МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні рекомендації для проведення семінарських занятьМетою заняття є поглиблення лекційного матеріалу, його доповнення; перевірка рівня засвоєння знань у формі усного (письмового) опитування за запропонованими одноваріантними та тестовими питаннями, а також розв’язання практичних задач. На заключному занятті передбачається інформування щодо поточного індивідуального рейтингу студентів та проведення заліку. Студенти, які наприкінці семестру мають рейтинг менше 40 балів, зобов'язані до заліку підвищити його шляхом виконання індивідуальних завдань, інакше вони не допускаються до заліку з цієї дисципліни. Студенти, які набрали протягом семестру необхідну кількість балів за шкалою стартового рейтингу (табл.1), мають можливість не складати залік, а отримати рейтингову оцінку з кредитного модуля так званим «автоматом» відповідно до набраного стартового рейтингу з дисципліни, переведеного в оцінку згідно з табл. 1. У випадку, якщо студент хоче підвищити рейтингову оцінку з кредитного модуля, він має написати залікову роботу. В такому випадку рейтингова оцінка з кредитного модуля складатиметься з суми балів стартового рейтингу та балів, одержаних на заліку. Одноваріантні запитання до розділу 9 1. Чистий експорт завжди дорівнює чистим іноземним інвестиціям. (Так/Ні) 2. За інших рівних умов підвищення рівня реальної ставки відсотка в країні зменшує приплив чистих іноземних інвестицій. (Так/Ні) 3. Активний платіжний баланс індукує імпульси до знецінення валюти. (Так/Ні) 4. Чистий експорт – це кількість іноземної валюти, яку потребують іноземці для купівлі вітчизняного чистого експорту. (Так/Ні) 5. Основною причиною міжнародної мобільності капіталів є різний рівень цін у різних країнах. (Так/Ні) 6. Для регулювання зовнішньої торгівлі держава може застосовувати введення спеціальних квот. (Так/Ні) 7. Валютний курс встановлюється виключно державою. (Так/Ні) 8. Якщо валютний курс гривні стосовно долара знижується, то можна говорити, що долар знецінився стосовно гривні. (Так/ Ні) 9. Захист ряду галузей з метою створення умов для національної безпеки – один з аргументів на користь установлення торговельних бар’єрів. (Так/Ні) 10. Протекціонистська торговельна політика приводить до стимулювання вітчизняного виробництва. (Так/Ні) Багатоваріантні запитання до розділу 9 1. Країна А може виробляти 2 т пшениці або 8 т вугілля, використовуючи одну одиницю ресурсів. Країна Д може виробляти 4 т пшениці або 10 т вугілля, використовуючи також одну одиницю ресурсів. За цих умов: а) країна А буде експортувати пшеницю та імпортувати вугілля; б) країна Д буде експортувати пшеницю та імпортувати вугілля; в) країна А буде імпортувати вугілля та експортувати пшеницю; г) країна Д буде імпортувати вугілля та експортувати пшеницю.
2. Яка країна має найбільші вигоди на світовому ринку? а) країна, в якій для виробництва товарів використовується складніша праця; б) країна, в якій для виробництва товарів використовується більш складна і наукомістка праця; в) країна, в якій для виробництва товарів використовується інтенсивніша праця; г) країна, яка купує ці товари. 3. Складова частина платіжного балансу країни — рахунок поточних платежів — включає: а) товарний експорт; б) прямі інвестиції; в) капітальні трансферти; г) поточні трансферти.
4. Як може вплинути на фізичний обсяг експорту та імпорту України зниження ціни гривні з 20 до 15 центів США? а) експорт та імпорт зменшаться; б) експорт та імпорт збільшаться; в) експорт збільшиться, імпорт зменшиться; г) експорт зменшиться, імпорт збільшиться.
5. Між Україною і США встановлено режим плаваючих валютних курсів. За таких умов при зростанні попиту на гривні це означає, що: а) пропозиція гривень знизиться; б) ціна долара США у гривнях знизиться; в) пропозиція долара США знизиться; г) ціна гривні у валюті США зросте.
6. Активне сальдо платіжного балансу України збільшиться, якщо: а) зростуть темпи економічного зростання; б) збільшиться обсяг експорту товарів і послуг; в) зростуть темпи інфляції; г) знизяться реальні відсоткові ставки.
7. Україна встановила контроль над зовнішньою торгівлею з тим, щоб знизити дефіцит платіжного балансу. Одним із наслідків цієї політики буде: а) зниження рівня інфляції в країні; б) підвищення реальної заробітної плати; в) зменшення українського імпорту; г) зростання ВВП.
8. Рахунок капітальних операцій не відображає: а) отримання іноземних кредитів; б) прямі інвестиції; в) поточні трансферти; г) капітальні трансферти.
9. Реальний валютний курс відображає співвідношення між: а) кількістю валют, які обмінюються; б) кількістю товарів, які обмінюються; в) статтями платіжного балансу; г) національними й іноземними цінами.
10. Номінальний валютний курс, який встановлюється на підставі паритету купівельної спроможності, відображає співвідношення між: а) кількістю товарів, які обмінюються; б) кількістю валют, які обмінюються; в) іноземними та національними цінами; г) експортом та імпортом.
11. Якщо країна девальвувала свою валюту, це означає,що: а) внутрішня купівельна спроможність одиниці національної валюти знизилась; б) Національний банк підвищив ціну, за якою він буде купувати золото за кордоном; в) країна має дефіцит платіжного балансу; г) країна має значний зовнішній борг. 12. Якщо ВВП України зростає, то за системи плаваючих валютних курсів: а) імпорт буде зменшуватись, а ціна гривні зростати; б) імпорт буде збільшуватись, а ціна гривні знижуватись; в) імпорт і ціна гривні зростатимуть; г) імпорт і ціна гривні знижуватимуться.
13. Що збільшує пропозицію іноземної валюти: а) експорт капіталу; б) імпорт товарів та послуг; в) експорт товарів та послуг; г) імпорт капіталу.
14. Якщо Україна зависоким рівнем інфляції проводить політику "дорогих" грошей, то це приводить до: а) зниження обмінного курсу країни; б) підвищення обмінного курсу країни; в) підвищення конкурентоспроможності продукції України; г) збільшення обсягу експорту.
15. Зазначте основні форми міжнародних економічних відносин: а) міжнародна торгівля; б) міжнародні валютно-фінансові відносини; в) міжнародні спортивні змагання; г) розвиток індустріалізації виробництва.
16. Які основні перешкоди на шляху входження України як рівноправного партнера у світове господарство? а) низька конкурентоспроможність її продукції; б) високий рівень інфляції в країні; в) високий рівень безробіття; г) недостатній професійний рівень кадрів у сфері управління зовнішньоекономічною діяльністю.
17. Прихильники протекціонізму стверджують, що мито, квоти та інші торговельні бар’єри необхідні для: а) забезпечення оборони країни; б) збільшення зайнятості населення країни; в) захисту вітчизняних товаровиробників; г) запобігання демпінгу.
18. Яка з наведених форм торговельних бар’єрів не є суттєвою для вільної торгівлі? а) мито на імпорт; б) імпортна квота; в) експортні обмеження; г) низька конкурентоспроможність товарів.
19. Які шляхи поліпшення зовнішньоекономічної діяльності України? а) скасування будь-яких протекціоністських заходів щодо імпорту товарів; б) зменшення експорту товарів паливно-сировинної групи і поліпшення їх якості; в) збільшення іноземних інвестицій; г) виготовлення в Україні імпортозамінної і конкурентоспроможної продукції.
20. Пасивне сальдо платіжного балансу означає, що економічні суб'єкти країни за даний період: а) заплатили іноземцям більше, ніж одержали від них; б) отримали від іноземців більше, ніж заплатили їм; в) менше витрачали валюти; г) більше витрачали валюти.
Читайте також:
|
||||||||
|