![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
ІІ. Задачі на збільшення, зменшення числа на декілька одиниць у прямій і непрямій форм
· на збільшення у прямій формі:
Н. – ?, на 1 к. б. 7 + 1 = 8 (к.) · на зменшення у прямій формі:
або Д. – ?, на 4 м. 8 – 4 = 4 (д.)
· на збільшення у непрямій формі:
або Л. – ? 2 + 3 = 5 (л.)
· на зменшення у непрямій формі:
або Л. – ? 7 – 2 = 5 (л.)
ІІІ. Задачі на різницеве порівняння (з питаннями «На скільки більше...?», «На скільки менше...?»):
ІІ – 9 п. 9 – 4 = 5 (п.)
2) На столі лежить 5 червоних і 3 зелених трикутників. На скільки червоних
на ? тр. б. або З. – 3 тр. 5 – 3 = 2 (тр.) ІV. На знаходження невідомого компонента арифметичної дії:
· додавання – невідомий доданок: 1) На столі лежало 10 овочів, серед яких було 4 морквини та декілька помідорів. Скільки помідорів лежало на столі?
10 ов. або П – ? 10 – 4 = 6 (п.)
2) Біля школи росло декілька дерев. Після того як посадили 5 дерев, всього їх стало 9. Скільки дерев росло біля школи спочатку?
П. – 5 д. або С. – 9 д. 9 – 5 = 4 (д.)
· віднімання – невідоме зменшуване: На стоянці зранку стояли машини. Після того як у рейс виїхало 7 машин, на стоянці залишилося 2 машини. Скільки машин стояло на стоянці зранку?
В. – 7м. або З. – 2м. 7 + 2 = 9 (м.)
· віднімання – невідомий від’ємник:
С. – 7 тр. В. – ? тр. або З. – 1 тр. 7 – 1 = 6 (тр.)
Тема. Множення цілих невід’ємних чисел План 1. Визначення добутку двох цілих невід’ємних чисел як числа елементів декартового добутку двох скінченних множин. 2. Визначення добутку цілих невід’ємних чисел через суму. Операція множення цілих невід’ємних чисел. 3. Визначення добутку декількох множників. 4. Існування добутку, його єдиність. 5. Закони множення: комутативний, асоціативний, дистрибутивний. Читайте також:
|
|||||||||
|