Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІ. Задачі на збільшення, зменшення числа на декілька одиниць у прямій і непрямій форм

 

· на збільшення у прямій формі:

В магазині на верхній полиці лежало 7 капелюхів, а на нижній – на 1 капелюх більше. Скільки капелюхів лежало на нижній полиці?

В. – 7 к. або

 

Н. – ?, на 1 к. б.

7 + 1 = 8 (к.)

· на зменшення у прямій формі:

У змаганнях з бігу приймало участь 8 хлопчиків, а дівчат – на 4 менше. Скільки дівчат змагалось з бігу?

Х. – 8

або

Д. – ?, на 4 м.

8 – 4 = 4 (д.)

 

· на збільшення у непрямій формі:

У зоопарку проживає 2 вовків, а це на 3 менше, ніж лисиць. Скільки лисиць проживає у зоопарку?

В. – 2, на 3 м.

або

Л. – ?

2 + 3 = 5 (л.)

 

· на зменшення у непрямій формі:

У хлопчика було 7 іграшкових автомобілів, а це на 2 більше, ніж іграшкових літаків. Скільки літаків було у хлопчика?

Авт. – 7, на 2 б.

або

Л. – ?

7 – 2 = 5 (л.)

 

ІІІ. Задачі на різницеве порівняння (з питаннями «На скільки більше...?», «На скільки менше...?»):

1) В одному будинку 4 поверхи, а в другому – 9. На скільки поверхів менше у першому будинку, ніж у другому?

на ? п. м. або

І – 4 п.

 

ІІ – 9 п.

9 – 4 = 5 (п.)

 

2) На столі лежить 5 червоних і 3 зелених трикутників. На скільки червоних трикутників більше, ніж зелених?

Ч. – 5 тр.

на ? тр. б. або

З. – 3 тр.

5 – 3 = 2 (тр.)

ІV. На знаходження невідомого компонента арифметичної дії:

 

· додавання – невідомий доданок:

1) На столі лежало 10 овочів, серед яких було 4 морквини та декілька помідорів. Скільки помідорів лежало на столі?

М. – 4

10 ов. або

П – ?

10 – 4 = 6 (п.)

 

2) Біля школи росло декілька дерев. Після того як посадили 5 дерев, всього їх стало 9. Скільки дерев росло біля школи спочатку?

 

Р. – ? д.

П. – 5 д. або

С. – 9 д.

9 – 5 = 4 (д.)

 

· віднімання – невідоме зменшуване:

На стоянці зранку стояли машини. Після того як у рейс виїхало 7 машин, на стоянці залишилося 2 машини. Скільки машин стояло на стоянці зранку?

С – ? м.

В. – 7м. або

З. – 2м.

7 + 2 = 9 (м.)

 

· віднімання – невідомий від’ємник:

У вазі стояло 7 троянд. Для букетів використали декілька троянд і залишилася у вазі 1 троянда. Скільки троянд використали для букетів?

С. – 7 тр.

В. – ? тр. або

З. – 1 тр.

7 – 1 = 6 (тр.)

 

 

Тема. Множення цілих невід’ємних чисел

План

1. Визначення добутку двох цілих невід’ємних чисел як числа елементів декартового добутку двох скінченних множин.

2. Визначення добутку цілих невід’ємних чисел через суму. Операція множення цілих невід’ємних чисел.

3. Визначення добутку декількох множників.

4. Існування добутку, його єдиність.

5. Закони множення: комутативний, асоціативний, дистрибутивний.


Читайте також:

  1. D-петля, що складається з 8–12 залишків, декілька з яких – дигідроуридинові.
  2. II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
  3. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  4. Абсолютна величина дійсного числа
  5. Абсолютна величина числа позначається символом .
  6. Алгоритм розв’язання задачі
  7. Алгоритм розв’язання задачі
  8. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  9. Алгоритм розв’язування задачі
  10. Алгоритм розв’язування задачі
  11. Алгоритм розв’язування задачі
  12. Алгоритм розв’язування задачі




Переглядів: 13899

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прості задачі на додавання і віднімання | Визначення добутку двох цілих невід’ємних чисел як числа елементів декартового добутку двох скінченних множин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.