Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Система вправ

1. Два гуртки – зоологічний та ботанічний – об’єднались в один гурток юних натуралістів. Множина учнів, що займались у зоологічному гуртку: А = {Соколова, Волкова, Білова, Андрєєв, Іванов, Михайлова}. Множина учнів, які займались у ботанічному гуртку: В = {Іванов, Михайлова, Орлова, Єрмакова}.

а) Напишіть множину членів гуртка юних натуралістів;

б) Знайдіть кількість елементів множин А, В, А В;

в) Чи є правильною рівність n(A) + n(B) = n В)?

 

2. У першому класі учні знайомляться із записами: 1 + 1 = 2, 2 + 1 = 3, 3+2=5. Які теоретико-множинні поняття при цьому неявно використовуються?

3. Замість зірочки (*) поставте знак =, < або > , що отримати істинне висловлення:

а) 4968 + 7369 * 4968 + 7370;

б) 2819 + 6785 * 2820 + 6734;

в) 71598 + 39 * 71600 + 36.

 

4. Які умови повинні виконуватись для множин А і В, щоб були істинними висловлення:

а) n(A) + n(B) > n В);

б) n(A) + n(B) = n(A);

в) n(A) + n(B) = n(В).

 

5. Дано множини B = {0, 1, 2, 3, 4, 5} і D = {0, 2}.

а) Знайдіть: n(B), n(D), n(B\D), n(B) – n(D);

б) Чи є істинним висловлення n(B) – n(D) = n(B\D);

в) У якому відношенні повинні знаходитись множини А і В, щоб n(A) – n(B) = n(A\B)?

 

6. Чи може різниця двох цілих невід’ємних чисел:

а) дорівнювати від’ємнику;

б) дорівнювати зменшуваному?

 

7. Виконати дії раціональним способом, пояснити застосовані властивості: а) 17527 – (2080 + 4527), в) (5762 + 416) + 1238,

б) (527 +658) + (342 + 173), г) (6902+899) – 349.

 

8. Запишіть суму у вигляді добутку:

а) 5607 + 5607 + 5607 + 5607 + 5607;

б) (34 + 78) + (34 + 78) + (34 + 78) + (34 + 78);

в) х + х + х + х + х + х + х + х + х + х;

г) (у +7) + (у +7) + (у +7) + (у +7) + (у +7) + (у +7).

9. Запишіть у вигляді суми:

а) 384 ∙ 9; в) 0 ∙ 8; д) (а + 7) ∙ 4; ж) 52;

б) 1 ∙ 10; г) а ∙ 5; е) (с + b) ∙ 7; з) а2.

 

10. Обчисліть раціональним способом, використовуючи комутативний закон множення:

а) 5 ∙ 3764 ∙ 2; в) 8 ∙ 5379 ∙ 125;

б) 4 ∙ 6978 ∙ 25; г) 4 ∙ 375 ∙ 250.

 

11. Обчисліть частку двома способами:

а) (390 + 39) : 13; в) (64 ∙ 32) : 8;

б) (270 + 37) : 37; г) 1470 : ( 147 : 3).

Підкресліть раціональний спосіб. Відповідь обґрунтуйте.

 

2. Скласти усі види простих задач, які б розв’язувались наступною дією: а) 8 + 5; б) 17 – 9; в) 7 ∙ 4; г) 24 : 8.

 

13. Скласти задачу на ділення на рівні частини і переробити її так, щоб дістати ще дві задачі: на ділення на вміщення і на зменшення числа у кілька разів.

 

14. Знайти НСК і НСД чисел: а) 1320 і 385, б) 1820 і 858.

 

15. Виконати дії з докладним коментуванням:

а) 645 б) 364 в) _928 г) 14724 36

+189× 73459

 

 

16. Які з висловлень істинні, а які хибні? Поясніть чому.

а) 273 кратне числу 5;

б) 273 не кратне числу 5;

в) 3 є дільником числа 273;

г) Не правильно, що 3 є дільником числа 273.

 

17. Доведіть, що при будь-якому невід’ємному значенні n число n3n ділиться на 3.

 

18. Довести, що з трьох послідовних натуральних чисел одне і тільки одне з них ділиться на 3.

 

19. Запишіть числа 2453, 13728, 110012 у вигляді суми степенів основи системи числення.

 

20. Які з чисел записані правильно, а як і ні: 31145, 37568, 1212112, 121013?

21. Перевести число з десяткової системи числення в іншу і виконати перевірку: а) 21410 = ... 7 ; б) 30510 = ... 8.

 

22. Які цифри повинні стояти замість зірочок (числа записані в десятковій системі числення)?

а) +*246 б) _ *3*8

3*1*123*

4960 4143

 

23. Прочитайте і запишіть в десятковій системі числення наступні числа: III, IV, VIII, IX, XL, L, CM, C, M, XXXIX, CCCXXXVIII.

 

24. Запишіть в римській нумерації числа: 38, 41, 102, 1979, 2009.

 

25. При діленні цілого невід’ємного числа а на натуральне число b дістанемо неповну частку q і невід’ємну остачу r . Знайти:

а) q і r , якщо а = 112, b = 36,

б) b і q, якщо а = 100, r = 6,

в) b і r , якщо а = 351, q = 14.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  5. III. центральная нервная система
  6. ISO9000. Як працює система управління якістю
  7. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  8. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  9. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  10. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  11. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  12. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок




Переглядів: 734

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дії над числами в позиційних системах числення, відмінних від десяткової | Розділ IV

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.