МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Система вправ1. Два гуртки – зоологічний та ботанічний – об’єднались в один гурток юних натуралістів. Множина учнів, що займались у зоологічному гуртку: А = {Соколова, Волкова, Білова, Андрєєв, Іванов, Михайлова}. Множина учнів, які займались у ботанічному гуртку: В = {Іванов, Михайлова, Орлова, Єрмакова}. а) Напишіть множину членів гуртка юних натуралістів; б) Знайдіть кількість елементів множин А, В, А В; в) Чи є правильною рівність n(A) + n(B) = n(А В)?
2. У першому класі учні знайомляться із записами: 1 + 1 = 2, 2 + 1 = 3, 3+2=5. Які теоретико-множинні поняття при цьому неявно використовуються? 3. Замість зірочки (*) поставте знак =, < або > , що отримати істинне висловлення: а) 4968 + 7369 * 4968 + 7370; б) 2819 + 6785 * 2820 + 6734; в) 71598 + 39 * 71600 + 36.
4. Які умови повинні виконуватись для множин А і В, щоб були істинними висловлення: а) n(A) + n(B) > n(А В); б) n(A) + n(B) = n(A); в) n(A) + n(B) = n(В).
5. Дано множини B = {0, 1, 2, 3, 4, 5} і D = {0, 2}. а) Знайдіть: n(B), n(D), n(B\D), n(B) – n(D); б) Чи є істинним висловлення n(B) – n(D) = n(B\D); в) У якому відношенні повинні знаходитись множини А і В, щоб n(A) – n(B) = n(A\B)?
6. Чи може різниця двох цілих невід’ємних чисел: а) дорівнювати від’ємнику; б) дорівнювати зменшуваному?
7. Виконати дії раціональним способом, пояснити застосовані властивості: а) 17527 – (2080 + 4527), в) (5762 + 416) + 1238, б) (527 +658) + (342 + 173), г) (6902+899) – 349.
8. Запишіть суму у вигляді добутку: а) 5607 + 5607 + 5607 + 5607 + 5607; б) (34 + 78) + (34 + 78) + (34 + 78) + (34 + 78); в) х + х + х + х + х + х + х + х + х + х; г) (у +7) + (у +7) + (у +7) + (у +7) + (у +7) + (у +7). 9. Запишіть у вигляді суми: а) 384 ∙ 9; в) 0 ∙ 8; д) (а + 7) ∙ 4; ж) 52; б) 1 ∙ 10; г) а ∙ 5; е) (с + b) ∙ 7; з) а2.
10. Обчисліть раціональним способом, використовуючи комутативний закон множення: а) 5 ∙ 3764 ∙ 2; в) 8 ∙ 5379 ∙ 125; б) 4 ∙ 6978 ∙ 25; г) 4 ∙ 375 ∙ 250.
11. Обчисліть частку двома способами: а) (390 + 39) : 13; в) (64 ∙ 32) : 8; б) (270 + 37) : 37; г) 1470 : ( 147 : 3). Підкресліть раціональний спосіб. Відповідь обґрунтуйте.
2. Скласти усі види простих задач, які б розв’язувались наступною дією: а) 8 + 5; б) 17 – 9; в) 7 ∙ 4; г) 24 : 8.
13. Скласти задачу на ділення на рівні частини і переробити її так, щоб дістати ще дві задачі: на ділення на вміщення і на зменшення числа у кілька разів.
14. Знайти НСК і НСД чисел: а) 1320 і 385, б) 1820 і 858.
15. Виконати дії з докладним коментуванням: а) 645 б) 364 в) _928 г) 14724 36 +189× 73459
16. Які з висловлень істинні, а які хибні? Поясніть чому. а) 273 кратне числу 5; б) 273 не кратне числу 5; в) 3 є дільником числа 273; г) Не правильно, що 3 є дільником числа 273.
17. Доведіть, що при будь-якому невід’ємному значенні n число n3 – n ділиться на 3.
18. Довести, що з трьох послідовних натуральних чисел одне і тільки одне з них ділиться на 3.
19. Запишіть числа 2453, 13728, 110012 у вигляді суми степенів основи системи числення.
20. Які з чисел записані правильно, а як і ні: 31145, 37568, 1212112, 121013? 21. Перевести число з десяткової системи числення в іншу і виконати перевірку: а) 21410 = ... 7 ; б) 30510 = ... 8.
22. Які цифри повинні стояти замість зірочок (числа записані в десятковій системі числення)? а) +*246 б) _ *3*8 3*1*123* 4960 4143
23. Прочитайте і запишіть в десятковій системі числення наступні числа: III, IV, VIII, IX, XL, L, CM, C, M, XXXIX, CCCXXXVIII.
24. Запишіть в римській нумерації числа: 38, 41, 102, 1979, 2009.
25. При діленні цілого невід’ємного числа а на натуральне число b дістанемо неповну частку q і невід’ємну остачу r . Знайти: а) q і r , якщо а = 112, b = 36, б) b і q, якщо а = 100, r = 6, в) b і r , якщо а = 351, q = 14. Читайте також:
|
||||||||
|