Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Теоретична частина

Основним методом синтезу галогенопохідних ароматичного ряду є взаємодія ароматичних сполук з галогенами. Реакція галогенування є реакцією електрофільного заміщення. Для проходження реакції потрібно створити умови виникнення електрофілу, тому будь-які фактори, які сприяють поляризації молекули галогену або полегшують її гетеролітичне розщеплення з утворенням катіона галогену, підвищують швидкість реакції та вихід галогенопохідного.

За силою поляризуючого впливу на галогени каталізатори можна розташувати в ряд:

 

FeBr3 > AlBr3 > ZnBr2 > SbBr3 > CuBr2 > PBr3.

 

Механізм електрофільного заміщення водню у бензолі на бром в присутності заліза можна відтворити схемою:

 
 

 

 

Залізо під дією брому перетворюється на бромне залізо, і ця сіль (кислота Льюїса) працює як каталізатор реакції бромування, який безперервно регенерується. Суть механізму не змінюється, якщо припустити, що катіон брому не утворюється як самостійна частинка, а бром взаємодіє у вигляді поляризованої молекули. При підвищенні температури і надлишку брому можливе подальше бромування з утворенням орто- і пара-ізомерів, оскільки замісник бром є орто- пара-орієнтантом.

 
 


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина
  6. II частина.
  7. II. Основна частина
  8. II. Основна частина
  9. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина
  12. III Заключна частина




Переглядів: 539

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Техніка безпеки | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.028 сек.