Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіанти індивідуальних завдань для виконання лабораторної роботи

 

Таблиця 3

Номер варіанта Умова задачі Примітка
Обчислити і представити у виді векторів кількість від'ємних елементів кожного стовпчика матриць A(n ,m), B(l ,k). n, m, l, k£ 15
Обчислити суми і кількість елементів, що знаходяться в інтервалі від а до в для матриць X(n ,m) і Y(d ,c). n, m, d, c £ 20
Перетворити масиви А(m) і У(n), розташувавши в них підряд тільки додатні елементи. Замість інших елементів записати нулі. n, m £ 50
Обчислити корені квадратних рівнянь x2- ax + b = 0 і cz2- dz - f = 0.  
Обчислити Z=(Xml+Xm2)/2, де Xml, Xm2 – найменші елементи масивів X1(l), X2(k). L, k £ 100
Визначити сторони трикутників, заданих координатами їх вершин А(X1,Y1), У(X2 ,Y2), С(X3,Y3) і А1(X4,Y4), В1(X5,Y5), С1(X6,Y6). Довжини сторін трикутників обчислити в процедурі
Обчислити суми елементів головних діагоналей матриць X(n ,n) і У(m ,m). N, m £ 25
Визначити середнє значення і максимальне відхилення від середнього значення елементів масивів А(m), У(n). N, m £ 100

 

Продовження таблиці 3

Обчислити Z=(S1+S2)/(K1+K2),де S1 і K1 – сума і кількість додатніх елементів масиву У(n),S2 ,K2 – відповідно A(l). N, l £ 50
Обчислити суми елементів верхньої трикутної матриці (з врахуванням діагоналей) для матриць X(n, n) і Y(m, m). N, m £ 10
Обчислити Z=(eS1+eS2)/(k1+k2), де S1, k1 – сума і кількість від'ємних елементів масиву A(n), S2, k2 – сума і кількість елементів масиву B(m). N, m £ 30, при (k1+k2)=0 вивести відповідну інформативу
Визначити кількість точок, що знаходяться всередині кола радіусом r із центром на початку координат. Координати точок задані векторами X(m) і Y(n). N, m£ 50. Відстань до центру кола визначити в процедурі
Обчислити Z=(S1+S2)/2 де S1 – сума додатніх елементів основної діагоналі матриці A(n ,n), а S2 – побічної діагоналі. N £ 100. Суми визначити в процедурі
Обчислити суми елементів більших d кожного рядка матриць X(n ,m) і Y(l , k). N, m, l £ 10
Визначити кількість елементів матриць D(n ,m) і R(c ,d), що менше а і більше в. n, m, c, l £ 12
Обчислити мінори матриці W(h ,h) h £ 10
Визначити число і суму додатніх елементів до першого від'ємного в масивах A(n , l), B(c ,k), D(r ,s). N, c, l, k, r,s £ 10
Обчислити Z=( ) / , де Xi, Yi – відповідно елементи масивів X(k) і Y(l). L, k £ 100
Визначити кількість елементів матриць A(n, m),B(l, d) і C(r, s) більших q і менших x. L, d, r, s £ 10, x>q
Вивести на друк вектори, складені з елементів цілочислових матриць A(n, m) і B(c, d) кратні l. N, c, d, m £ 15, l – ціле
Обчислити середнє арифметичне елементів більших a і менших b для масивів D(n,l), C(m,r) і K(x,y). a < b, n, l, m, r, x,y £ 10
Переписати додатні елементи масивів X(n) і Y(m) у масиви R і Z підряд. N, m £ 50
Обчислити суми додатніх елементів масивів A(m), B(n) і C(k) і їх кількостей. N, m, k £ 10
Обчислити Z=(а1+а2+а3)/3, де a1, a2, a3 – об’єми куль з радіусами r1, r2, r3 відповідно.  

 

Продовження таблиці 3

Визначити найбільші елементи масивів A(n,m) і B(l,k) і поміняти їх місцями. N, m, k, l ≤ 12
Обчислити d = (x1 - y1)(x2 + y2), де x1, y1, x2, y2 – корені рівнянь a1x2+b1x+c1 = 0 та a2x2+b2x+c2 = 0.  
Визначити кількість точок, що знаходяться всередині кола радіусом r із центром у точці з координатами (a, b). Координати точок задані масивами X(m) і Y(m). M ≤ 20
Обчислити й представити у вигляді векторів суми позитивних елементів кожного рядка матриць A(m, n), B(k, r). M, k, n, r £ 15
Обчислити суму елементів нижніх трикутних матриць (з врахуванням діагональних елементів) для матриць A(m, m), B(n, n). M, n £ 10
Обчислити суму діагональних елементів, що більше а і менше b для матриць C(m, m), B(n, n). M, n £ 15, a<b

 

Контрольні запитання

 

1. Які програмні модулі використовуються в мові Pascal? Яка доцільність їх використання?

2. Як описати функції в мові Pascal?

3. Як організувати процедури в мові Pascal?

4. Як виконати звертання до процедури та функції?

5. Які способи передачі параметрів у процедуру і функцію?

6. Чим відрізняються формальні і фактичні параметри?

7. Що таке рекурсивні функції?

8. Які існують типи формальних параметрів?

9. Для чого призначений оператор FORWARD?

10. Яке призначення локальних і глобальних параметрів?


ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 11

ОБРОБКА СИМВОЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

 

Мета роботи: отримати практичні навички розробки алгоритмів і програм обробки масивів символьної інформації.

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Виконання бюджету
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. Повідомлення теми і завдань уроку




Переглядів: 501

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 10 | Робоче завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.