Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Робоче завдання

 

Скласти алгоритм і розробити програму, які виконують:

- виведення заголовка лабораторної роботи, у якому вказується найменування лабораторної роботи, її номер, варіант індивідуального завдання, прізвище студента та навчальна група;

- введення довільного тексту (речення) українською або російською мовою, загальною довжиною до 255 символів;

- формування та виведення масиву, елементи якого є довжину кожною слова введеного тексту;

- виконати дії, що вказані в умові індивідуального завдання лабораторної роботи. Результати вивести на друк.

 

Варіанти індивідуальних завдань для виконання лабораторної роботи

 

1. Із заданого тексту (речення) вибрати тільки ті букви, що зустрічаються тільки один раз.

2. У кожному парному слові речення замінити букви А на О, О на Е.

3. Визначити кількість глухих приголосних у реченні. Слова, що не містять ці приголосні, вивести на друк.

4. Визначити кількість дзвінких приголосних у реченні. Слова, що не містять ці приголосні, вивести на друк.

5. У даному реченні зазначити слово, у якому число голосних А, Е, И, О є найбільшим.

6. У заданому реченні друге й останнє слово надрукувати в зворотній послідовності.

7. У кожному слові введеного речення визначити три символи, що зустрічаються найбільше число разів.

8. Для кожного слова заданого речення зазначити долю приголосних. Визначити слово, у котрому ця доля є найбільшою.

9. Визначити кількість шиплячих букв у кожному слові речення. Визначити слово, у котрому цих букв найбільше.

10. У заданому реченні поміняти місцями перше і найменше за довжиною слова.

11. Визначити кількість букв Е, Ю та Я у введеному реченні. Слова, в яких ці букви зустрічаються більш одного разу, поставити на початку речення.

12. У заданому реченні поміняти місцями слова, в яких частіше усього зустрічаються букви А і Я.

13. У кожному слові введеного речення замінити букви М на Т та А на Е.

14. У заданому реченні після кожного слова, довжина котрого більше 8 символів вставити кому, а на початку і наприкінці речення поставити символ “;”.

15. Поміняти місцями слова, у яких буква А зустрічається найбільшу та найменшу кількість разів.

16. У слові, що має найбільшу довжину, замінити усе приголосні на букву А, а голосні – на Н.

17. З кожного слова введеного речення вибрати ті букви, що зустрічаються тільки один раз.

18. У введеному реченні визначити слова, у яких голосні букви зустрічаються найбільше число разів.

19. У введеному реченні визначити слова, у яких приголосні букви зустрічаються найбільше число разів.

20. У кожному парному слові речення поміняти місцями букви О і А, К і Л відповідно.

21. У реченні слова, що закінчуються на приголосні, поставити в початок речення.

22. Замінити місцями букви Н і Т, Б і В відповідно в кожному непарному слові речення.

23. Відредагувати введене речення так, щоб у ньому чергувалися слова, що закінчуються на голосні і приголосні букви.

24. Поставити в кінець речення слова, що закінчуються на приголосні.

25. Змінити порядок слів у реченні так, щоб у ньому чергувалися слова, що розпочинаються на голосні і приголосні букви.

26. Слово, що має найбільшу довжину, поставити в початок речення, замінивши букви А на О, О на Я, Е на А, М на Н, Р на К і К на П.

27. У слові, що має найбільше число приголосних, поміняти місцями першу букву з останньою і другу з передостанньою.

28. У слові, що має найбільше число голосних, поміняти місцями другу букву з останньою і першу з передостанньою.

29. Відредагувати речення так, щоб на його початку були слова, що розпочинаються на голосні.

30. Переставити слова в реченні так, щоб вони були розташовані за абеткою перших букв.

 

Контрольні запитання

 

1. Які правила запису символьних даних (констант, змінних, масивів)?

2. Як виконується опис символьних даних?

3. Які методи введення і виведення символьних даних?

4. Які методи обробки символьних даних?

5. Які операції виконуються над символьними даними?

6. Вказати функцій, що використовують для обробки символьних даних?

7. Які правила створення програм із використанням символьних даних?


ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 12

СТРУКТУРОВАНІ ТИПИ ДАНИХ. ЗАПИСИ

 

Мета роботи: отримати практичні навички розробки алгоритмів і програм, що використовують масиви інформації, елементами яких є записи.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 614

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіанти індивідуальних завдань для виконання лабораторної роботи | Робоче завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.