Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Робоче завдання

 

Розробити алгоритм та скласти програму, що виконують:

- виведення заголовка лабораторної роботи, у якому вказується найменування лабораторної роботи, її номер, варіант індивідуального завдання, прізвище студента та навчальна група;

- опис масиву початкових даних, який є списком усіх студентів своєї групи, що включає прізвище, імя та по-батькові, дату наролження (день, місяць та рік), повну домашню адресу (індекс, область, місто (село), вулиця, будинок, квартира) та відомості про здачу студентами останьої екзаменаційної сесії (оцінки всіх екзаменів та результати заліків);

- введення початкових даних;

- вибір інформації згідно умовам, що вказані в варіанті індивідуального завдання;

- виведення результатів виконання індивідуального завдання.

 

Варіанти індивідуальних завдань для виконання лабораторної роботи

 

1. Прізвища та імена студентів, що не мають оцінок “3” за результатами екзаменаційної сесії, і прізвища студентів групи, що мають однакове ім'я.

2. Прізвища й імена студентів, що мають академзаборгованість і середній бал вищий, ніж середній бал навчальної групи за результатами сесії.

3. Імена і домашні адреси студентів, що здали екзамени з математики на “4” і “5”.

4. Прізвища студентів, що “шанують” фізику, а не інженерну графіку, й імена студентів, що проживають в одній області.

5. Прізвища та імена іногородніх студентів, імена і по-батькові студентів, що “шанують” інформатику.

6. Прізвища та імена студентів, що народилися взимку, та імена студентів, що мають “3” з фізики і вищої математики.

7. Прізвища та імена студентів, що мають виборче право (на сьгоднішній день) і імена студентів, що мають не більше двох “3” за результатами екзаменаційної сесії.

8. Прізвища й імена студентів, що мешкають у будиках з парними номерами, і імена студентів, що мають за результатами сесії “5” з кількох дисциплін.

9. Прізвище та місце проживання студентів, що народилися влітку, й імена студентів, що одержали право на отримання підвищеної стипендії за результатами останньої сесії.

10. Імена студентів, що мешкають у містах у будинках з непарними номерами і прізвища студентів, що не мають оцінки “3” з інформатики та математики.

11. Адреси студентів, що мають однакове ім'я, і прізвища студентів, що не мають оцінки “5” за результатами останньої сесії.

12. Імена студентів, що народилися в першій половині місяця, і прізвища студентів, що мають середній бал не менше “4.1”.

13. Імена студентів, що народилися в парний день першої половини року і прізвища студентів, що мають більше оцінок “4” і “5”, ніж “3”.

14. Імена та по-батькові студентів, що не мають оцінок “3” за результатами сесії, та прізвища студентів, що мешкають в одній області.

15. Імена та по-батькові студентів, що не мають оцінки “5” і не більше однієї “3” за результатами останньої сесії і прізвища студентів, що мають однакові імена.

16. Імена та адреси студентів, що мають академзаборгованості, і прізвища студентів, що народилися в травні місяці.

17. Імена й дати народження студентів, що мешкають у Києві, і прізвища студентів, середній бал котрих менше ”4”.

18. Прізвища та вулиці проживання студентів, що одержали з фізики “4” або “5”, а з інженерної графіки - “3” та імена студентів, що народилися восени.

19. Імена та адреси проживання студентів, що мають з математики “3”, і прізвища студентів, що народилися в одному місяці.

20. Прізвища студентів, що мешкають у будинку і квартирі з парними номерами, імена студентів, що здали останню екзаменаційну сесію тільки на ”3”.

21. Прізвища та імена студентів, що мають за результатами останньої сесії не більше однієї оцінки “3” й імена студентів, що народилися у високосному році.

22. Імена та по-батькові студентів, що не мають оцінки “3” з математики та інформатики і прізвища студентів, у домашній адресі яких, індекс, номер будинку і квартири є непарними числами.

23. Прізвище, ім'я та по-батькові наймолодшого студента групи і його середній бал за результами останньої сесії.

24. Імена та по-батькові студентів, що народилися в однакові місяці року, та їх середні бали за результатами останньої сесії.

25. Імена та по-батькові студентів, дні народження яких збігаються, й прізвища студентів, що мають середній бал за результатами останньої сесії більше “3.9”.

26. Імена та по-батькові студентів, що мають середній бал за результатами останньої сесії більше “4.0” і прізвища студентів, що народилися в лютому місяці.

27. Прізвища студентів, що мешкають на стороні вулиці з непапними номерами будинків й імена студентів, що мають з математики та інформатики оцінки не менше “4”.

28. Прізвища й адреси студентів, що мешкають у Києві на лівому березі Дніпра, й імена студентів, що мають більше оцінок “3” ніж “4” або “5” за результатами останньої сесії.

29. Прізвища і дати народження іногородніх студентів та імена студентів, що мають “4”або “5” з математики і “3” з нарисної геометрії.

30. Імена студентів, день народження яких припадає на зимову екзаменаційну сесію і прізвища студентів, що мають більше оцінок “4” і “5” (у сумі) ніж “3”.

 

Контрольні запитання

 

1. Які типи даних визначаються програмістом?

2. Як здійснюється опис даних, що перераховується?

3. Які особливості використання обмеженого (інтервального) типу даних?

4. Як виконується опис комбінованих типів даних?

5. Які правила організації записів?

6. Які особливості розробки програм із використанням структурованих типів даних?


ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 13

СТРУКТУРОВАНІ ТИПИ ДАНИХ. МНОЖИНИ

 

Мета роботи: отримати практичні навички програмування алгоритмів, що реалізують операції обробки інформації з використанням структурованих типів даних – множин.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 516

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робоче завдання | Робоче завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.