Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Робоче завдання

 

Скласти алгоритм і розробити програму, що здійснюють:

- виведення заголовка лабораторної роботи, у якому вказується найменування лабораторної роботи, її номер, варіант індивідуального завдання, прізвище студента та навчальна група;

- введення початкових даних;

- виконання дій, що зазначені у варіанті індивідуального завдання;

- виведення на друк початкових даних і результатів виконання лабораторної роботи.

 

Варіанти індивідуальних завдань

 

1. Дано послідовність довільних слів, що закінчується символом “!”. Виписати всі глухі приголосні, що входять у ці слова, і розташувати їх за абеткою.

2. Дано довільну послідовність слів, що закінчується крапкою. Розташувати всі слова даної послідовності за абеткою перших букв в цих словах, використовуючи множини.

3. Дано довільний текст, що закінчується символом “*”. Виписати з цього тексту усі голосні букви і розташувати їх за абеткою.

4. Дано довільну послідовність слів, що закінчується символом “?”. Виписати усі голосні букви з цих слів і розташувати їх в послідовності, що є зворотною абетці.

5. Дано непорожню послідовність слів, розділених комами, а наприкінці послідовності стоїть крапка. Надрукувати за абеткою усі приголосні букви, що не входять у жодне зі слів.

6. Дано довільний текст, що закінчується крапкою. Виписати всі останні букви слів тексту і розташувати голосні з них в алфавітній послідовності.

7. Дано довільний текст, що закінчується символом “;”. Виписати з цього тексту усі голосні букви, що входять тільки в одне слово і розташувати їх за абеткою.

8. Дано послідовність довільних слів, що закінчується символом “#”. Виписати всі глухі приголосні букви, що входять у ці слова, та розташувати ці букви за абеткою.

9. Дано довільний текст, що закінчується символом “+”. Виписати всі останні букви слів і розташувати приголосні з них в алфавітній послідовності.

10. Дано довільний текст, наприкінці якого стоїть крапка. Виписати з цього тексту усі голосні букви, розташувавши їх за абеткою.

11. Дано довільний текст, що закінчується символом “!”. Виписати з цього тексту усі голосні букви, що не входять більш ніж в одне слово. Розташувати ці букви за абеткою.

12. Дано послідовність слів, що закінчується крапкою. Виписати перші букви з цих слів і розташувати приголосні з них за алфавітом.

13. Дано довільний текст, що закінчується символом “!”. Виписати з цього тексту всі глухі приголосні букви, що входять хоча б в одне слово, і розташувати їх в алфавітній послідовності.

14. Дано довільний текст, що закінчується символом “+”. Виписати перші букви зі слів тексту і голосні з них розташувати в алфавітній послідовності.

15. Дано послідовність слів, що закінчується символом “?”. Виписати з цього тексту всі дзвінкі приголосні букви, що входять більш ніж в одне слово, і розташувати їх за абеткою.

16. Дано послідовність довільних слів, що закінчується символом “;”. У найбільшому за довжиною слові розташувати усі голосні букви за абеткою.

17. Дано послідовність довільних слів, що закінчується крапкою. Виписати з цього тексту всі дзвінкі приголосні, що не входять більш ніж в одне слово, і розташувати їх за абеткою.

18. Дано непорожню послідовність слів, що закінчується символом “%”. Виписати всі шиплячі приголосні, що входять хоча б в одне слово, і розташувати їх за абеткою.

19. Дано послідовність довільних слів, що закінчується крапкою. Виписати усі приголосні букви з найбільшого за довжиною слова і розташувати їх за алфавітом.

20. Дано довільну послідовність слів. Виписати усі голосні букви з непарних слів і розташувати їх в алфавітній послідовності.

21. Дана не порожня послідовність слів, наприкінці якої стоїть крапка. Виписати всі приголосні букви, що не входять у жодне зі слів, і розташувати їх за алфавітом.

22. Дано послідовність довільних слів, що закінчується символом “#”. Виписати з цього тексту усі приголосні букви, що входять тільки в одне слово, і розташувати ці букви за алфавітом.

23. Дано довільний текст, що закінчується крапкою. Виписати всі перші букви з усіх парних слів і розташувати їх в алфавітній послідовності.

24. Дано довільний текст, що закінчується символом “?”. Виписати усі приголосні букви, що входять у непарні слова і не входять хоча б в одне парне слово, та розташувати ці букви за абеткою.

25. Дано довільний текст, що закінчується крапкою. Виписати усі глухі приголосні і голосні букви, що входять у ці слова, і розташувати їх за алфавітом.

26. Дано довільний текст, наприкінці якого стоїть символ “%”. Виписати дзвінкі приголосні, що входять хоча б в одне слово, і розташувати їх за абеткою.

27. Дано довільний текст, що закінчується символом “!”. Виписати з цього тексту усі голосні букви, що зустрічаються більше одного разу, і розташувати їх в алфавітній послідовності, використовуючи множини.

28. Дано довільний текст, що закінчується крапкою. Виписати з тексту усі голосні букви, що входять у кожне непарне слово. Розташувати обрані букви в алфавітній послідовності, використовуючи множини.

29. Дано довільний текст, що закінчується символом “;”. Вибрати з цього тексту усі приголосні букви, що входять у кожне парне слово, і розташувати їх за абеткою.

30. Дано текст, що закінчується символом “:”. Виписати з цього тексту приголосні букви, що входять у кожне непарне слово. Розташувати обрані слова за алфавітом, використовуючи множини.

 

Контрольні запитання

 

1. Які особливості множини, як структурованого типу даних?

2. Як виконується опис множин?

3. Як надати множині деякі значення?

4. Як реалізується операції порівняння множин?

5. Які особливості операцій об'єднання, перетину і різниці множин?

6. Які переваги і недоліки використання множин?



Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 533

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робоче завдання | ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 14

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.054 сек.