Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад рішення

 

Вихідні дані:

Pmax = 60 МВт при cosj1=0,7; l = 120 км; Uн1=154 кВ; Uн2=330 кВ при cosj2=0,95.

Рішення:

За даними таблиці 2.2 будуємо ДГН, який приведений на рис. 2.1.

З графіка знаходимо тривалість кожного навантаження, год (таблиця 2.3).

 

 
 

Таблиця 2.3 – Тривалість навантаження.

Р,% Р, МВт t, год

 

1. Добова витрата електроенергії визначається за формулою (1)

Wд = (60 × 7 + 36 × 4 + 12 × 13) ·103 = 720 ·103 кВт×год.

2. Річну витрату енергії знаходимо за формулою (2)

Wр = 720·103 × 365 = 262,8 × 106 кВт×год.

3. Максимальний струм в лінії визначаємо за формулою (3)

А.

4. Число годин використання максимуму визначаємо за формулою (4)

год.

5. Економічна площа перерізу проводу (5) становить

мм2,

де jе - економічна щільність струму. Для алюмінієвого провідника jе = 1,1 А/мм2 [2].

Виконуємо ЛЕП двохланцюговою з проводами АС-150.

6. Річні втрати електроенергії в ЛЕП визначаються за формулою (7).

Приймаємо довжину лінії l = 120 км. Для проводу АС-150 з П19 [1] знаходимо ro = 0,195 Ом/км.

Для двохланцюгової ЛЕП-154 кВ з cosj=0,7 річні втрати електроенергії дорівнюють:

кВт×год.

7. Річні втрати електроенергії у відсотках визначаються за формулою (8)

.

8. Річні втрати електроенергії після підвищення cosj до 0,95 для ЛЕП 154 кВ становлять

кВт×год,

або у відсотках:

.

9. З метою запобігання коронному розряду ЛЕП 330 кВ виконуємо з розщепленням фази на 2 проводи АС-150.

Річні втрати електроенергії в ЛЕП-330 при cosj=0,95

кВт×год.,

або у відсотках

.

10. Економію електроенергії від переводу ЛЕП з 154 кВ на 330 кВ з cosj = 0,95 визначаємо за виразом (10) і вона складає

кВт×год.

11. Вартість зекономленої електроенергії при тарифі для лінії 1-класу Со=0,66 грн/кВт×год (береться за останньою постановою НКРЕ) становить

грн = 7,326 млн. грн.

12. Повна максимальна потужність визначитися за формулою (9)

- до компенсації Smax1 = 60 / 0,7 = 85,7 МВ·А.

- після компенсації Smax2 = 60/0,95 = 63,2 МВ·А.

13. Вивільнення трансформаторної потужності становить

ΔS = Smax1Smax2 = 85,7- 63,2=22,5 МВ·А.

Висновок. Підвищення cosj знижує втрати електроенергії, підвищує пропускну спроможність електричних мереж, звільняє трансформаторні і генераторні потужності. Підвищення напруги ЛЕП збільшує пропускну спроможність і знижує втрати електроенергії в ЛЭП.

 

Контрольні питання

 

1) Як розрахувати втрати електроенергії в ЛЕП?

2) Як втрати електроенергії в ЛЕП залежать від її довжини?

3) Як втрати електроенергії в ЛЕП залежать від її номінальної напруги?

4) Що являє собою добовий графік навантаження (ДГН)?

5) Як визначити економічний переріз проводу для ЛЕП з заданим навантаженням і напругою?

6) Як визначити струм в лінії при відомій активній потужності, що споживається?

7) Що таке коефіцієнт потужності?

8) Який фізичний смисл має коефіцієнт потужності?

9) Як втрати електроенергії в ЛЕП залежать від cosj?

10) Що практично дає підвищення cosj різним учасникам процесу виробництва, розподілу і споживання електроенергії, а саме: генеруючім компаніям, державним магістральним мережам, обленерго і споживачам?

11) Як визначити річну економії електроенергії при використанні заходів щодо її економії?

12) Від чого залежить пропускна спроможність електричних мереж?

13) З якою метою переводять ЛЕП на більші номінальні напруги?

 

Список використаних джерел

 

1. Будзко И.А., Зуль Н.М. Электроснабжение сельского хозяйства.-М.: Агропромиздат, 1990.- 496 с.

2. Правила устройства электроустановок/ Минэнерго СССР. - 6-е изд., перераб. и доп. - М.: Энергоатомиздат, 1986. - 648 с.

3. Жарков В.Я. Система заземлення і захисні заходи електробезпеки в електромережах 0,38 кВ. Правила з коментаріями: Нормативно-методичний посібник/ В.Я. Жарков, А.А. Катюха, І.В. Кізім.- Мелітополь: ТДАТУ, 2009.- С. 4-61.



Читайте також:

  1. IX. Зміст рішення про результати розгляду скарги та його вручення
  2. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  3. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  4. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  5. Алгоритм прийняття рішення при прийманні сигналів з випадковою початковою фазою
  6. Аналіз отриманих результатів, прийняття рішення про можливість видачі сертифікату відповідності
  7. Аналіз структури та динаміки необоротних активів за даними Ф№1 «Баланс» (на прикладі ВАТ «Горизонт»)
  8. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  9. Арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду, шляхом звернення органу державної податкової служби до суду.
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Базові та прикладні класифікації
  12. В Додатку до диплома (приклад)




Переглядів: 544

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні теоретичні положення | Практичне заняття №3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.