Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тематичне оцінювання (залік)

Тема. Надзвичайні ситуації техногенного походження

'-*'••'<'' ' '• Ї ї ' . . • г

1. Виберіть необхідні відповіді, встановіть відповідність і з'єднайте правильні відповіді.


ХЛОР АМІАК СІРЧИСТИЙ АНГІДРИД СИНИЛЬНА КИСЛОТА

а) гіркота і присмак металу в роті, нудота, головний біль, задишка, судоми;'смерть на­стає від паралічу серцевого м'яза; б) збудження центральної нервової системи, судоми, опіки шкіри; смерть настає від на­бряку легенів; в) подразнення дихальних шляхів, набряк легенів; при високих концентраціях смерть настає від 1-2 вдихів; -г)-подразнення -дихальних шляхів,—помут­ніння рогівки ока; смерть настає при рапто­вій зупинці-кровообігув легенях. - - — --

 


2. Напишіть алгоритм дій при аварії на хімічно небезпечному підприємстві.

                Повідомлення про аварію                    
        ^.    
Якщо   Якщо    
                         
                 
ви знаходитеся вдома,   ви знаходитеся на вулиці,    
        то   '           то            
\        
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 

 


Тематичне оцінювання (залік)

Тема. Рятування, захист, допомога

1. Надайте долікарську допомогу потерпілому від переохолодження.

   
   
   
.. - .... .  
   
   
2. Складіть схему надання першої допомоги потерпілим з різними видами кровотечі. -  
       
---• :.:.:,. ' ~~Г~ Перша допомога——— при кровотечах      
   
^ - ^  
венозній   - ~ • • •-•   капілярній -  
^ дрісрі<иіьніи  
:^ . 1 :  
           
        • .. ,-,  
        .  
           
           
           
           
           
-          
           
           
           
           
           
           
•          
           
           
           
           

 



Читайте також:

  1. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  2. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  3. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  4. X. Оцінювання виробів та відбір їх на виставку.
  5. Аналіз грошових коштів позичальника, їх оцінювання і прогнозування.
  6. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
  7. Види оцінювання та процедура перевірки
  8. Види педагогічного оцінювання і педагогічних оцінок.
  9. Вимоги до оцінювання
  10. Вказівки до теми: «Контроль і оцінювання діяльності»
  11. Гігієнічні вимоги щодо якості питної води та її санітарне оцінювання.
  12. Головні етапи кількісного аналізу та оцінювання ризику. Методичні підходи до визначення ризику.




Переглядів: 339

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема. Надзвичайні ситуації природного походження | Тематичне оцінювання (залік)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.