Складіть «портрет» класу і покажіть місце у ньому класного керівника.
Які, на Ваш думку, стосунки в класі, чи реалізовувалися протягом року важливі завдання виховання учнів? Що цьому сприяло?
Надайте оцінку діяльності класного керівника. Чи вдалося йому розкрити зміст своєї роботи?
Діти і кишенькові гроші
Мета: сприяти розширенню знань методів і прийомів економічного виховання учнів.
Читайте також: - I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
- I. При підготовці до переговорів визначите склад делегації і її керівника.
- II. Із програм для 11 класу
- II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
- N байки (з 3 класу)
- N Уроки класного читання
- Автократичний тип керівника.
- Автоматизоване робоче місце (АРМ) бухгалтера: призначення, функції та його рівні
- Автоматизоване робоче місце метролога
- Автономна Республіка Крим, регіональні та місцеві органи державної влади.
- Аграрні відносини, їх специфіка та місце в економічній системі
- Адміністративно-територіальний устрій і місцеве самоврядування.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|