МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Формування національного стилю в архітектурі та образотворчому мистецтві.ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 3. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА У НОВУ ДОБУ ЛЕКЦІЯ 3.6 ТЕМА:РОЗВИТОК УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ ДРУГОЇ ПОЛ. XIX СТ. План Соціально – політичні, економічні чинники впливу на розвиток української культури другої пол. XIX ст. Становлення системи початкової, середньої та вищої професійної освіти в Україні. Наукові товариства. Феномен українського театрального мистецтва. Театр корифеїв. Тенденції національного відродження в українській професійній музиці. Український літературний процес другої пол. XIX ст. Формування національного стилю в архітектурі та образотворчому мистецтві. 7. Національно-культурне відродження в Галичині ХІХ ст.: культурно-просвітницька діяльність “Руської Трійці.” ( Д / З № 1 законспектувати ) ü Словник: Валуєвський циркуляр, Емський указ, громади, «Просвіти», Головна Руська Рада, просвітницький реалізм, модерн, еклектика, натуралізм. v 1.СОЦІАЛЬНО – ПОЛІТИЧНІ, ЕКОНОМІЧНІ ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА РОЗВИТОК УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ ДРУГОЇ ПОЛ. XIX СТ. Ø У другій половині XIX ст. відбулося територіальне роз'єднання українських земель( Російська імперія, Австро – Угорщина), ускладнилася соціальна структура та політизувалося суспільне життя. Ø Реформи 1860–1870-х років (скасування кріпосного права – 1861р., судова, земська, міська, освітня реформи). Ø Бурхливий розвиток капіталістичних відносин. Ø В Україні утворюються громади – товариства української інтелігенції, завданням яких було поширення освіти серед народу, завершилося формування української нації. Ø Репресії проти української культури : Циркуляр міністра внутрішніх справ Росії Петра Валуєва( 1863р.), відповідно до якого уряд заборонив друкування науково-популярних та релігійних книжок українською мовою. Емський указ Олександра II у 1876 р., спрямований на витіснення української мови з культурної сфери і обмеження її побутовим вжитком. v 2. СТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ПОЧАТКОВОЇ, СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Освіта на Наддніпрянській Україні розвивалася у межах загальнодержавної російської політики. 1864 р. уряд проводить освітню реформу, суть якої полягає у створенні єдиної системи освіти :
а).Початкову освіту давали початкові народні училища, що працювали за єдиним навчальним планом та програмою. Мета цих освітніх закладів полягала в навчанні учнів Закону Божому, читанню, письму та чотирьом діям арифметики. Навчальний процес здійснювався російською мовою. Наприкінці XIX ст. кількість початкових шкіл в Україні порівняно з 1856 р. зросла майже в 13 разів і досягла майже 17 тисяч. б). Наступною ланкою, створеною реформою 1869 р. системи освіти, були гімназії, які давали середню освіту. Вони поділялися на класичні (перевага надавалася гуманітарним предметам, особливо грецькій і латинській мовам) та реальні (вивчалися насамперед предмети природничого циклу). Закінчення класичної гімназії давало право вступу без іспитів до університету, а реальної — лише до вищих технічних навчальних закладів. На початку 70-х років відбулася нова реорганізація, внаслідок якої класичні гімназії залишилися, а реальні гімназії стали училищами. Наприкінці XIX ст. в Україні діяло 129 гімназій, 19 реальних та 17 комерційних училищ. в). Заснування нових університетів. У 1865 р. з ініціативи М.Пирогова в Одесі засновано Новоросійський університет. Було відкрито також Ніжинський історико-філологічний інститут, Харківський технологічний, Київський політехнічний (1898р.), Катеринославський гірничий інститути. ü Певних здобутків у галузі освіти було досягнуто на Західній Україні: відкрито ряд вузів, у тому числі Чернівецький університет (1875), Львівський політехнічний інститут та Академію ветеринарної медицини, з 1869 р. запроваджувалось обов’язкове навчання дітей віком від 6 до 14 років. Ø Розвиток науки і наукові товариства Читайте також:
|
||||||||
|