Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція (2)

1. Сутність макроекономічного регулювання. Пряме та непряме регулювання.

2. Податки в системі макроекономічних регуляторів.

3. Державний бюджет України та його роль у макроекономічному регулюванні.

4. Грошово-кредитне регулювання та грошово-кредитна політика держави.

 

Семінар (2)

1. Необхідність, суть та межі державного регулювання ринкової економіки.

2. Податки як засіб макроекономічного регулювання. Функції та види податків. Податкова система країни.

3. Державний бюджет в системі макроекономічного регулювання. Структура надходжень та видатків державного бюджету. Дефіцит та профіцит бюджету. Державний борг.

4. Грошово-кредитне регулювання економіки: суть та механізми.

5. Макроекономічне регулювання в Україні.

 

Питання для самостійної роботи студентів

1. Податкова система України на сучасному етапі. Проблема розробки податкового кодексу.

2. Державний бюджет України на поточний рік (аналіз).

3. Державний борг України.

4. Бюджетна політика держави. Аналіз бюджетного кодексу України (“Урядовий кур’єр”, 2001, 25 липня)

5. Кейнсіанський та монетаристський підходи до проблеми грошово-кредитного регулювання.

6. Макроекономічне регулювання в Україні на сучасному етапі.

7. Макроекономічне регулювання в окремих індустріально розвинутих країнах.

 

Пошукові питання

1. Чим відрізняються поняття “асигнування”, “субсидії”, “субвенції”, “дотації”?

2. Охарактеризуйте принципи бюджетного фінансування.

3. Коли державі доцільно мати дефіцитний, а коли профіцитний бюджет?

4. Які позитивні і негативні наслідки державного боргу ви знаєте?

5. Хто і як здійснює управління державним боргом?

6. Яку роль у економічному і соціальному житті відіграють податки?

7. В чому сенс застосування податкових пільг?

8. У чому полягає специфіка національних систем макроекономічного регулювання?

9. Особливості макроекономічного регулювання в Україні?

10. Типові принципи побудови банківських систем різних країн світу.

11. Особливості побудови банківських систем різних країн світу.

12. У якому стані перебуває грошово-кредитна система сучасної України?

 


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Заняття . Лекція № .
  9. Заняття 10. Лекція № 8
  10. Заняття 12. Лекція №9.
  11. Заняття 13. Лекція №10.
  12. Заняття 7. Лекція № 6.




Переглядів: 454

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Реферат (фіксований виступ) | Тести, вправи, завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.