Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція (4)

1. Міжнародний поділ праці. Світове господарство.

2. Форми міжнародних економічних відносин. Світові інтеграційні процеси.

3. Міжнародна торгівля. Зовнішньоторговельна політика держави. Торговельний баланс.

4. Особливості входження України у сучасне світове господарство.

5. Міжнародна валютна система.

6. Міжнародне підприємництво.

 

Питання для самостійної роботи студентів

1. Міжнародна торгівля. Зовнішньоторговельна політика держави.

2. Торговельний баланс України.

3. Міжнародна валютна система (структурний аналіз).

4. Міжнародні фінансово-кредитні установи.

5. Міжнародне підприємництво на території України (вільні економічні зони, спільні підприємства).

6. Платіжний баланс країни. Платіжний баланс України.

7. Входження України у світове господарство. Україна і євроінтеграція.

8. Економічні аспекти глобальних проблем.

Пошукові питання

1. Охарактеризуйте сучасний світовий ринок і назвіть його основні риси?

2. Дайте визначення світового господарства та назвіть його характерні риси.

3. Які форми державного регулювання міжнародної торгівлі вам відомі?

4. У чому полягають відмінності політики вільної торгівлі та протекціонізму?

5. Покажіть різницю між прямими і портфельними інвестиціями.

6. У чому полягають економічні наслідки міжнародної міграції робочої сили для міжнародної економіки в цілому?

7. Які способи державного стимулювання рееміграції?

8. Назвіть основні категорії бажаних імігрантів для більшості країн світу?

9. Завдяки яким закономірностям міжнародна інтеграція у більшості випадків призводить до загального зростання добробуту країн-учасниць?

10. У чому Ви бачите спільне та відмінне між твердою та конвертованою валютою?

11. Які аспекти розвитку інтеграційного процесу в Європі є сприятливими, а які несприятливими для України?

 


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Заняття . Лекція № .
  9. Заняття 10. Лекція № 8
  10. Заняття 12. Лекція №9.
  11. Заняття 13. Лекція №10.
  12. Заняття 7. Лекція № 6.




Переглядів: 440

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Реферат (фіксований виступ) | Тести, вправи, завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.