Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Навчальні екскурсії

Ця форма історико-краєзнавчої роботи включає три основні етапи:

1) підготовку вчителя й учнів;

2) проведення; підбиття підсумків;

3) використання матеріалів екскурсії у подальшій навчально-виховній
роботі.

Екскурсії можуть бути як навчальними, так і позапрограмовими, тематичними й оглядовими. Об'єктами їх виступають історичні пам'ятники і пам'ятні місця, установи та заклади, підприємства і краєзнавчі музеї. Вони проводяться з метою:

· накопичення фактичного матеріалу для самостійних узагальнень, і висновків на наступних заняттях;

· збору даних, що конкретизують навчальний матеріал на уроці;

· поглиблення, закріплення й узагальнення загально історичного мате­ріалу на базі речових і письмових пам'яток;

· встановлення зв'язку вивченого матеріалу з реаліями життя;

· ознайомлення учнів з історією підприємства, установи, навчального
закладу з орієнтацією на вибір професії.

Дуже важливо під час екскурсії організувати самостійну дослідницьку і реєстраційну діяльність учнів шляхом збору колекцій, замальовок, фотографування, описів, вимірів. А щоб досягти цього, необхідно домогтися максимальної поінформованості учнів про об'єкт екскурсії.

За проведенням екскурсії обов'язково повинен йти усний або пись­мовий облік отриманих знань через опитування на уроці, індивідуальні бесіди, заповнення анкети, написання твору, випуск бюлетеня, стінної газети із замальовками, фотографіями та підтекстовками. Враховуючи те, що значна частина наших пам'ятників, пам'ятних місць зазнають руйна­ції, доцільно підготувати колективного листа у відповідні органи або
ж звернення до своїх земляків про необхідність порятунку і збереження нашої культурної, архітектурної та мистецької спадщини.

 


Читайте також:

  1. Визначення та аспекти екскурсії
  2. Визначення та аспекти екскурсії
  3. ВИЩІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ III-IV РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ
  4. ВИЩІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ І-ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ
  5. Відображення у навчальній програмі предмета «Я у світі» загальнокультурної компетентності
  6. Відображення у навчальній програмі предмета «Я у світі» складових загальнокультурної компетентності
  7. ЕКСКУРСІЇ
  8. Екскурсїі-огляди, розглядання предметів і бесіда про них, екскурсії за межі дошкільного закладу
  9. ЕТАП 1. ВИЗНАЧЕННЯ МЕТИ Й ЗАВДАНЬ ЕКСКУРСІЇ
  10. ЕТАП 11. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕХНІКИ ВЕДЕННЯ ЕКСКУРСІЇ
  11. ЕТАП 14. ПРИЙОМ (ЗДАЧА) ЕКСКУРСІЇ
  12. ЕТАП 6. СКЛАДАННЯ МАРШРУТА ЕКСКУРСІЇ




Переглядів: 510

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Від 20.05.1997 р. № 153) | Про порядок проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів загальноосвітніх навчальних закладів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.