МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Контрольний тест до модуля 1Форма проведення: письмово. Статус: обов`язковий. Час проведення: 20 хв. 1. Історія держави і права зарубіжних країн вивчає: а) закономірності виникнення і розвитку державно-правових інститутів країн Європи; б) закономірності виникнення і розвитку державних інститутів країн Європи; в) закономірності виникнення і розвитку державно-правових інститутів країн світу; г) закономірності виникнення і розвитку правових інститутів країн світу. 2. Назвіть панівні класи у стародавньому єгипетському суспільстві: а) жерці; б) рабовласники; в) селяни; г) чиновники; д) раби; є) купці; ж) феодали. 3. До якого стану населення слід віднести авілумів та мушкенумів: а) селян; б) родичів царя; в) чиновників; г) військових; ґ) рабів. 4. Назвіть особливості права Стародавньої Індії: а) вплив іноземного права; б) вплив релігії; в) норми права базувались виключно на судовій практиці та законах монархів. 5. У чому полягала деспотична форма правління у Стародавньому Китаї: а) обожнення монарха – вана; б) розгалужений бюрократичний апарат; в) наявність відносин сюзеренітета-васалітета; г) земля знаходиться у власності монарха; д) обмеження влади монарха різними органами держави. 6. Які заходи провів Солон: а) провів “сісахсфію”; б) запровадив “Раду 500”; в) запровадив інститут роз`їздних суддів; г) ввів геліею; ґ) скасував ареопаг; д) запровадив остракізм. 7. Назвіть джерела афінського права: а) звичай; б) римське право; в) канонічне християнське право; г) закони; ґ ) накази царів; д) тільки звичай та накази царів. 8. Патриції є: а) раби; б) ремісники; в) селяни; г) неповноправні громадяни; ґ) повноправні громадяни; д) люмпен-пролетарі. 9. Під домінатом слід розуміти: а) демократичну республіку; б) монархію типу східної деспотії; в) абсолютну монархію зразка Середньовічної Європи; г) аристократичну республіку.
Модуль 2
Лекційне заняття 7. Загальна характеристика держави і права феодального періоду Поняття феодалізму. Відносини сюзеренітету-васалітету. Формування основи феодального господарства – манора. Основні етапи розвитку феодальних держав. Суспільний лад у феодальних державах. Роль церкви у формуванні держави і права. Папська революція, її зміст та роль в розвитку й формуванні західної традиції права та держави. Характерні особливості розвитку середньовічного права. Види середньовічного права: королівське, феодальне, маноріальне, міське, торгівельне, цехово-гільдійське, церковне. Виникнення університетів та рецепція римського права.
Читайте також:
|
||||||||
|