Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контрольний тест до модуля 1

Форма проведення: письмово.

Статус: обов`язковий.

Час проведення: 20 хв.

1. Історія держави і права зарубіжних країн вивчає:

а) закономірності виникнення і розвитку державно-правових інститутів країн Європи; б) закономірності виникнення і розвитку державних інститутів країн Європи; в) закономірності виникнення і розвитку державно-правових інститутів країн світу; г) закономірності виникнення і розвитку правових інститутів країн світу.

2. Назвіть панівні класи у стародавньому єгипетському суспільстві:

а) жерці; б) рабовласники; в) селяни; г) чиновники; д) раби; є) купці; ж) феодали.

3. До якого стану населення слід віднести авілумів та мушкенумів:

а) селян; б) родичів царя; в) чиновників; г) військових; ґ) рабів.

4. Назвіть особливості права Стародавньої Індії:

а) вплив іноземного права; б) вплив релігії; в) норми права базувались виключно на судовій практиці та законах монархів.

5. У чому полягала деспотична форма правління у Стародавньому Китаї:

а) обожнення монарха – вана; б) розгалужений бюрократичний апарат; в) наявність відносин сюзеренітета-васалітета; г) земля знаходиться у власності монарха; д) обмеження влади монарха різними органами держави.

6. Які заходи провів Солон:

а) провів “сісахсфію”; б) запровадив “Раду 500”; в) запровадив інститут роз`їздних суддів; г) ввів геліею; ґ) скасував ареопаг; д) запровадив остракізм.

7. Назвіть джерела афінського права:

а) звичай; б) римське право; в) канонічне християнське право; г) закони; ґ ) накази царів; д) тільки звичай та накази царів.

8. Патриції є:

а) раби; б) ремісники; в) селяни; г) неповноправні громадяни; ґ) повноправні громадяни; д) люмпен-пролетарі.

9. Під домінатом слід розуміти:

а) демократичну республіку; б) монархію типу східної деспотії; в) абсолютну монархію зразка Середньовічної Європи; г) аристократичну республіку.

 

Модуль 2

 

Лекційне заняття 7. Загальна характеристика держави і права феодального періоду

Поняття феодалізму. Відносини сюзеренітету-васалітету. Формування основи феодального господарства – манора. Основні етапи розвитку феодальних держав. Суспільний лад у феодальних державах. Роль церкви у формуванні держави і права. Папська революція, її зміст та роль в розвитку й формуванні західної традиції права та держави. Характерні особливості розвитку середньовічного права. Види середньовічного права: королівське, феодальне, маноріальне, міське, торгівельне, цехово-гільдійське, церковне. Виникнення університетів та рецепція римського права.

 


Читайте також:

  1. АМПЛИТУДНАЯ МОДУЛЯЦИЯ
  2. Балансная и однополосная модуляция.
  3. Биття та модуляція коливань
  4. Визначення модуля та напряму векторів і .
  5. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ II
  6. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ III
  7. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ IV
  8. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ І
  9. Висновки до модуля ІІ
  10. Відповіді на тести модуля ІІ.
  11. ГЛАВА 23. ИМПУЛЬСНАЯ МОДУЛЯЦИЯ
  12. Глосарій модуля 2




Переглядів: 692

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 4. Держава і право Стародавньої Індії | Лекційне заняття 9. Держава і право Англії періоду середньовіччя. Держава і право Німеччини періоду середньовіччя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.