Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контрольний тест до модуля 2

Форма проведення: письмово.

Статус: обов`язковий.

Час проведення: 10 хв.

1. У „Салічній Правді” записані переважно норми:

а) тільки звичаєвого права; б) тільки законодавчих розпоряджень королів; в) судові прецеденти; г) звичаєвого права та законодавчих розпоряджень королів.

2. Які стани населення були представлені у Генеральних штатах:

а) дворяни; б) рабовласники; в) міський патриціат; г) духовенство; ґ) пролетаріат; д) селяни.

3. У середньовічній Англії вілланами були:

а) вільні селяни; б) ремісники у сеньйоральних містах; в) кріпаки; г) наймані працівники.

4. Загальне право в Англії було вироблено у результаті:

а) розвитку сеньойріального права; б) судової практики королівських судів; в) застосування норм права у сотенних судах; г) розвитку звичаєвого права.

5. Характерною особливістю феодальної монархії у Німеччині було:

а) спадковість монархії; б) сильна центральна влада; в) слабка центральна влада; г) значна роль станово-представницьких органів.

5. Арабський Халіфат за формою правління був:

а) абсолютистською монархією; б) станово-представницькою монархією; в) парламентською республікою; г) феодально-теократичною монархією; д) типовою східною деспотією

6. Шаріатом є:

а) звичай; б) закон; в) судовий прецедент.

3. У Візантії париками були:

а) державні раби; б) селяни, що перебували у феодальній залежності від держави; в) селяни, що перебували у феодальній залежності від феодалів; г) вільні наймані працівники.

7. Назвіть станово-представницький орган у Московії:

а) Боярська дума; б) віче; в) Земський Собор; г) Державна Дума.

8. Назвіть стани населення Московської держави:

а) холопи; б) бояри; в) майордоми; г) літи; ґ) слуги вільні; д)закупи.

 

Модуль 3

 


Читайте також:

  1. АМПЛИТУДНАЯ МОДУЛЯЦИЯ
  2. Балансная и однополосная модуляция.
  3. Биття та модуляція коливань
  4. Визначення модуля та напряму векторів і .
  5. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ II
  6. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ III
  7. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ IV
  8. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ І
  9. Висновки до модуля ІІ
  10. Відповіді на тести модуля ІІ.
  11. ГЛАВА 23. ИМПУЛЬСНАЯ МОДУЛЯЦИЯ
  12. Глосарій модуля 2




Переглядів: 510

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекційне заняття 9. Держава і право Англії періоду середньовіччя. Держава і право Німеччини періоду середньовіччя | Лекційне заняття 10. Загальна характеристика держави і права буржуазного періоду. Держава і право Англії нового періоду

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.027 сек.