МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВСамостійна робота студентів (СРС) є формою навчання, що має на меті надати допомогу у вивченні навчальної та наукової літератури, у пошуку відповідей на проблемні питання курсу, оволодінні практичними завданнями курсу. Навчальним планом для студентів поряд з установчими лекціями передбачене самостійне опрацювання студентами питань курсу з дисципліни, знання яких перевіряються під час поточного та підсумкового контролю. У разі необхідності студент може звернутися за допомогою до викладача.
Питання для самостійної роботи до теми 1: Обов’язкові питання: 1. Історичні витоки юридичної деонтології. 2. Становлення та розвиток юридичної деонтології. 3. Функції та принципи юридичної деонтології. 4. Завдання, мета, значення та структура навчальної дисципліни «Університетська освіта та юридична деонтологія». 5. Сучасні підходи до викладання курсу „Університетська освіта та юридична деонтологія”. Вибіркові питання: 1. Роль юридичної деонтології в системі гуманітарних наук. 2. Взаємозв’язок юридичної деонтології з іншими науками. 3. Джерела формування деонтологічних норм. 4. Основні принципи юридичної деонтології. Питання для самостійної роботи до теми 2: Обов’язкові питання: 1. Суть і соціальний зміст вищої освіти. 2. Система стандартів вищої освіти. 3. Суб’єкти освітньої діяльності. 4. Специфіка університетської освіти. 5. Учасники навчально-виховного процесу. 6. Загальна характеристика закладу вищої юридичної освіти. 7. Рівні акредитації вищих закладів юридичної освіти. 8. Структура вищого закладу юридичної освіти. Вибіркові питання: 1. Об’єкт та предмет юриспруденції. 2. Які методи наукових досліджень використовуються в юриспруденції? 3. Які методологічні підходи існують в сучасній юриспруденції? 4. Визначить етапи процедури конкретного наукового правового дослідження. 5. Права студентів, слухачів, магістрів, аспірантів. 6. Права та обов’язки педагогічних та науково-педагогічних працівників. 7. Нормативно-правові акти, які визначають систему освіти в Україні та регламентують порядок функціонування її складових.
Питання для самостійної роботи до теми 3: Обов’язкові питання: 1. Поняття Болонського процесу. 2. Зміст і цілі Болонської декларації. 3. Форми навчання. 4. Види навчальних занять з теоретичної підготовки. 5. Форми і методи організації навчального процесу в КНЕУ. 6. Значення освітньо-кваліфікаційні характеристики. 7. Принципи і види контролю знань студентів. Вибіркові питання: 1. Основні документи Болонського процесу. 2. Передумови та цілі запровадження Болонського процесу. 3. Індивідуально-консультативні заняття. 4. Самостійна робота студента: мета та організація. 5. Робота на семінарських, практичних заняттях. 6. Переведення, відрахування, поновлення та працевлаштування студентів. 7. Порядок підготовки та написання курсових та магістерських дипломних робіт. Питання для самостійної роботи до теми 4: Обов’язкові питання: Читайте також:
|
||||||||
|